• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
10

۱۲۰۰ پیله‌ور اجازه واردات کالا در سیستان و بلوچستان را دارند

  • کد خبر : 149348
  • 22 آبان 1400 - 21:50
۱۲۰۰ پیله‌ور اجازه واردات کالا در سیستان و بلوچستان را دارند
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ادامه داد: ۱۲۰۰پیله‌ور اجازه واردات کالا در این استان را دارند.

داوود شهرکی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سال ۹۹ در استان بحران‌های مختلفی از جمله معضل پیله‌وران، آرد و نان، حمل و نقل، طرح‌های معطل‌مانده در حوزه بانک‌ها، بحران بازار (مرغ، لاستیک، روغن و لبنیات) وجود داشت که با این شرایط در جهت رفع تمامی این مشکلات تلاش شد و موفقیت های خوبی بدست آمد.

وی افزود: چهار مرز سیستان و بلوچستان به روی مرزنشینان برای تجارت کولبری بازگشایی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در تنظیم بازار ۸۰هزار تن کالای اساسی در استان توزیع شد بیان کرد: در بخش تسهیلات صنعتی بیش‌از ۳۵۰میلیارد تومان پرداخت شده است.

شهرکی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان از جهت ذخایر معدنی شناسایی شده پارسال رتبه اول را داراست گفت: در حوزه معادن مس بیش‌از ۶۰ هزار متر حفاری در استان انجام شده است.

وی بیان کرد: از سال ۱۳۹۷ تا کنون به میزان ۲۷ میلیون تن کانسنگ طلا و ۲۲۰ میلیون تن کانسنگ مس به ترتیب در شهرستان‌های تفتان و خاش کشف شده است.

وی خاطرنشان کرد: این استان از نظر ذخایر معدنی آنتیموان در رتبه اول کشور، منیزیت و تیتانیوم در رتبه دوم و از نظر ذخایر کانسنگ طلا در رتبه ششم کشور قرار دارد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.