• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
9

کلاس های حضوری مدارس ابتدایی و متوسطه اول سیستان و بلوچستان از امروز آغاز می شوند

  • کد خبر : 149453
  • 01 آذر 1400 - 10:22
کلاس های حضوری مدارس ابتدایی و متوسطه اول سیستان و بلوچستان از امروز آغاز می شوند
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان از امروز دوشنبه اول آذر ماه فرآیند آموزش‌های حضوری خود را آغاز خواهند کرد.

داود گلی مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نحوه و میزان حضور دانش آموزان در کلاس های درس از طریق مدیران مدارس به خانواده‌ها و اولیای آنان اطلاع رسانی شده و در راستای صیانت از سلامت معلمان و دانش آموزان، رعایت نکات و دستورالعمل های بهداشتی بسیار ضروری و مورد تاکید است.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و اعلام وزارت آموزش و پرورش، از نیمه آبان ماه فعالیت مدارس متوسطه دوم استان آغاز گردیده و از امروز دوشنبه اول آذرماه ۱۴۰۰ دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول در مدارس و کلاس‌های درس حضور خواهند یافت.

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: نحوه حضور دانش‌آموزان و استمرار فعالیت های آموزشی در مدارس بر اساس تصمیم شورای مدرسه و اقتضای شرایط از طریق مدیران و عوامل مدارس باید به اولیای دانش آموزان اطلاع رسانی شده است.

گلی گفت: اولویت اصلی آموزش و پرورش صیانت از سلامت همکاران و دانش آموزان خواهد بود؛ بنابراین ضمن تاکید مجدد بر مشارکت حداکثری در طرح واکسیناسیون، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، مواد ضدعفونی کننده و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضروری و مهم می باشد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.