• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8

طرح انتقال آب خاش در ردیف بودجه سال ۱۴۰۱ قرار گرفت

  • کد خبر : 149876
  • 28 آذر 1400 - 8:40
طرح انتقال آب خاش در ردیف بودجه سال ۱۴۰۱ قرار گرفت
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخش‌های کورین و نصرت‌آباد زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح انتقال آب به شهرستان خاش در ردیف بودجه سال ۱۴۰۱ قرار گرفت.

اسماعیل حسین‌ زهی نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عملیات اجرایی انتقال آب شهرستان خاش از رودخانه کارواندر در ردیف ۱۹۱ بودجه با شماره طبقه بندی ۱۳۰۷۰۰۳۰۱۱ و به میزان ۱۳/۲ میلیون مترمکعب در سال از اعتبارات تملک دارایی‌های ملی انتقالی به استان در یک پروسه زمانی سه ساله انجام خواهد شد.

وی افزود: اجرای این پروژه از ابتدای حضورم در مجلس یازدهم در دستور کار قرار داده ام.

نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حیاتی بودن تامین آب شرب شهرستان خاش بیان کرد: پیرو بازدیدها و جلسات متعدد با مسئولان کشوری و استانی در ماههای گذشته در رابطه با موضوع آبرسانی به شهر خاش و با تدبیر دولت جهادی و مجلس و اختصاص بودجه مورد نیاز طرح انتقال آب شهرستان، امروز شاهد تحقق این وعده ماندگار هستیم.

حسین‌ زهی گفت: در بودجه سال آینده توجه به مناطق محروم و اجرای پروژه های نیمه تمام مدنظر بوده و تلاش می کنیم برای شهرهای سیستان و بلوچستان ردیف های اعتباری ویژه ای اختصاص یابد.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده بودجه اختصاصی به پروژه های بهسازی راه زاهدان- خاش- ایرانشهر؛ احداث راه اصلی اسکل‌آباد- گوهرکوه به بزمان، احداث بزرگراه بم، زاهدان، میرجاوه و دانشکده صنعت و معدن شهرستان خاش تعلق گرفت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.