• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
9
فرماندار دشتیاری :

۱۵۳ پرونده سجلی در دشتیاری تعیین تکلیف شد

  • کد خبر : 149924
  • 30 آذر 1400 - 9:44
۱۵۳ پرونده سجلی در دشتیاری تعیین تکلیف شد
هاتف سیستان و بلوچستان _ فرماندار دشتیاری در همجوار سواحل مکران جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵۳ پرونده سجلی از سوی شورای تامین این شهرستان تعیین تکلیف شده و به‌زودی شناسنامه آنها صادر می‌شود.

عادل عفتی  فرماندار دشتیاری اظهار داشت: تعداد ۱۳ فقره شناسنامه که پس از طی فرآیندهای قانونی و تصویب شورای تامین شهرستان دشتیاری از سوی اداره ثبت احوال شهرستان دشتیاری صادر شده است و به افراد واجد شرایط که بدون شناسنامه بوده‌اند تحویل داده شد.

وی افزود: براساس گزارش اداره ثبت احوال شهرستان دشتیاری از ابتدای تاسیس شهرستان دشتیاری طی بیش از یکسال گذشته تاکنون تعداد ۲۷۵ فقره پرونده برای افراد فاقد شناسنامه و که تابعیت آن‌ها مشکوک و دارای ابهام بود در این اداره تشکیل شده است.

او با بیان اینکه تاکنون ۱۵۳ فقره پرونده از سوی شورای تامین شهرستان دشتیاری تعیین تکلیف شده و حساسیت زیادی برای حل مشکلات مردم در این‌خصوص داریم، خاطرنشان کرد: در نهایت تعداد ۶۱ فقره آن‌ها منجر به صدور شناسنامه شده است.

فرماندار دشتیاری بر ثبت به موقع وقایع حیاتی تاکید کرد و افزود: اقدامات قانونی برای سایر پرونده‌های باقیمانده پس از تکمیل روند استعلام‌های مربوطه از مراجع ذیربط انجام خواهد شد.

شهرستان دشتیاری در منتهی الیه جنوب شرقی ایران قرار گرفته است. دشتیاری از شمال به شهرستان راسک، از غرب به بخش پلان و بخش مرکزی چابهار، از شرق به کشور پاکستان و از جنوب به آب­های آزاد اقیانوس هند و دریای عمان متصل می‌­شود.

مساحت منطقه دشتیاری حدود ۶ هزار کیلومتر مربع و دارای جمعیتی بیش از ۱۰۰ هزار نفر است.

شهرستان دشتیاری  دارای دو شهر با نام های نگور  و بریس و ۲ بخش، مرکزی به مرکزیت شهر نگور و بخش باهوکلات به مرکزیت روستای باهوکلات و چهار دهستان (دهستان نگور، سندمیرثوبان، درگس و باهوکلات) است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.