• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
13

سیستان و بلوچستان با نام شهید میرحسینی شناخته می‌شود

  • کد خبر : 150189
  • 20 دی 1400 - 8:41
سیستان و بلوچستان با نام شهید میرحسینی شناخته می‌شود
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همین که این استان تنها به نام شهید قاسم میرحسینی شناخته می شود برای عزت و افتخارش کافی است ما به خودمان می‌بالیم که امروز میزبان شهیدی هستیم که پاره تن شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حسین مدرس‌ خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم میر حسینی که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی المهدی(عج) شهرستان زابل برگزار شد اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که الگویی برای همه جوانان و آزادگان عالم بوده در وصف شهید عزیزمان میرحسینی گفت که ایشان در جبهه به منزله یک لشکر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز در این استان میزبان شهیدی هستیم که شهید سلیمانی در جبهه‌ها اتکایش به او بود افزود: رهبر معظم انقلاب در وصف این شهید بزرگوار گفته‌اند که مردم سیستان و بلوچستان را با شهید حاج قاسم میرحسینی شناخته‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از کلام رهبر معظم انقلاب بارها شنیده‌ایم که مبارزه همچنان باقی است و ما دائما در معرض تهدید از جانب دشمنان خبیث جمهوری اسلامی ایران هستیم بیان کرد: اما این تهدیدات و جنگ در سیستان و بلوچستان جنس دیگری دارد به عبارتی در این استان بیش از سه هزار شهید داریم که حدود یک‌هزار مورد در دوران دفاع مقدس و بیش‌ از ۲ برابر آن بعد از دفاع مقدس به شهادت رسیده اند.

مدرس خیابانی گفت: جنگ تمام عیار و بی‌امان با مواد مخدر و اشرار در سیستان و بلوچستان دائما ادامه دارد و بیش‌از پنج هزار جانباز این استان تقدیم کرده که بسیاری از آنان در عرصه دفاع از مرزها و مقابله با اشرار به این افتخار نائل شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: سیستان و بلوچستان به عنوان صف و جبهه مقدم دفاع از حریم ولایت و جمهوری اسلامی ایران همچنان در حال تقدیم شهدا و جانبازان عزیز به نظام است و به عبارتی دفتر شهادت در این استان همچنان گشوده است.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حضور و وجود عطرآگین شهدا نیاز دارد گفت: شهدا و خانواده‌هایشان تا زمانی که حضور مقتدرانه در جای جای کشور دارند نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ آسیبی از جانب دشمنان نخواهد دید.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.