• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
9

استقرار اداره تعزیرات حکومتی در کنارک ضروری است

  • کد خبر : 150427
  • 05 بهمن 1400 - 8:57
استقرار اداره تعزیرات حکومتی در کنارک ضروری است
هاتف سیستان و بلوچستان - فرماندار کنارک در جنوب سیستان وبلوچستان با اشاره به گذشت بیش از ۱۶ سال از ارتقا بخش کنارک به شهرستان، گفت: متاسفانه بسیاری از ادارات دولتی هنوز مستقر نشده اند که در این بین استقرار اداره تعزیرات حکومتی در این شهرستان ضروری می باشد.

عبدالغفور حوت فرماندار کنارک در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با راه اندازی اداره تعزیرات حکومتی در این شهرستان، روند فعالیت ستاد تنظیم قیمت کالاها در بازار تسهیل خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش مهم دستگاه‌های نظارتی مانند تعزیرات حکومتی در پیشگیری از بروز تخلف هایی مانند کم فروشی و گران فروشی در بازار، افزود: استقرار اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان کنارک یک ضرورت تلقی می‌شود.

فرماندار کنارک ادامه داد: هم اکنون امور تعزیراتی بندر کنارک و چند شهرستان همجوار زیر نظر اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار انجام می شود که رسیدگی به پرونده های مرجوعی خیلی کند پیش می رود.

موسی عباس زاده محمودی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با قدردانی از همکاری و تعامل فرماندار کنارک، که در زمینه راه اندازی اداره تعزیرات حکومتی در بندر کنارک قول مساعد داد، قدردانی کرد.

وی افزود: توجه و پیگیری مشکلات توسط فرمانداری کنارک قابل تقدیر است و حساسیت آنها نسبت به قیمتها و کاهش مشکلات می تواند موجب رضایتمندی مردم شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.