• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
13

سرپرست فرمانداری شهرستان نیکشهر معرفی شد

  • کد خبر : 151159
  • 20 اسفند 1400 - 15:06
سرپرست فرمانداری شهرستان نیکشهر معرفی شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مجیب حسنی با حضور رحمدل بامری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، فرمانداران، معتمدان، امامان جمعه و جماعات، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، جوانان و سایر قشرهای مختلف مردم شهرستان‌های نیکشهر، قصرقند، لاشار، فنوج، سیب و سوران، راسک و سرباز بعنوان سرپرست فرمانداری نیکشهر معرفی شد.

رحمدل بامری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری نیکشهر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: نیکشهر میزبان سبیل اخلاقی با ۱۱ سال و هشت ماه جوانترین شهیدکشور است لذا می طلبد مسئولان با تلاش شبانه روزی خدمت بیشتر انجام و نسبت به توسعه و آبادانی آن کوشش کنند.

وی با قدردانی از تلاش و خدمات ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار سابق نیکشهر افزود: بالاترین شان مسئولان خدمتگزاری به مردم و نهایت تلاش برای حل مشکلات مردم است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بر پیگیری مطالبات و مشکلات مردم در چارچوب قوانین و مقررات، جذب به موقع اعتبارات، انعکاس درد مردم، سرکشی به روستاها تاکید و ادامه داد: فرماندار جدید نیکشهر با همراهی قشرهای مختلف مردم به ویژه علما و معتمدان و مسئولان برای کاهش مشکلات شبانه‌روزی تلاش کنند تا منجر به رضایتمندی مردم شود.

بامری گفت: مردم وقتی احساس کنند مسوولان درد آشنا در کنار آن هستند و مشکلات را پیگیری و در راستای حل آنان گام بر می دارند قطعا لبخند رضایت بر لبان دارند و با دعای خیر آنان را بدرقه می‌کنند و این یعنی موفقیت یک مسئول است.

وی با اشاره به اینکه گذشته نیکشهر خیلی تاریک و امکانات در حد خیلی پایین بوده و مشکلات برق، راه و سایر فراوان بود و خبری از رفاه و آسایش نبود، خاطرنشان کرد: هم اینک علیرغم کمبودهای اعتباری با تلاش مسوولان نظام جمهوری اسلامی در رده‌های مختلف شاهد عمران و آبادانی این شهرستان محروم هستیم و روز به روز مشکلات کمتر می‌شود.

بامری با اشاره به اینکه فرماندار هر شهرستان نگران موارد مختلف نباشد و فقط نوکر و خدمتگزار مردم و سرباز نظام باشد، گفت: مسئولان در این دولت انقلابی و جهادی کار کنند و ارتباط با مردم و خدمتگزاری را امورات را براساس برنامه‌های دولت مردمی پیش ببرند.

مجیب حسنی سرپرست فرمانداری نیکشهر نیز اظهار داشت: به پشتوانه حکم استاندار سیستان و بلوچستان و حمایت‌های مسوولان در رده‌های مختلف و براساس سه سند بالادستی شامل سند اقتصاد مقاومتی دستور مقام معظم رهبری، اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب دستور مقام معظم رهبری در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، عهدنامه و مرامنامه مدیران دولت مردمی آیت الله رئیسی برای رفع مشکلات گام بر می‌دارم و خود را مقید و ملزم به عمل کردن به این سندها می دانم چون موفقیت لازم را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه مفاد اقتصاد مقاومتی در حال حاضر و شرایط کنونی تنها راه نجات اقتصاد کشور است، افزود: متاسفانه دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی سند اقتصاد مقاومتی را مشابهت دادند به ریاضت اقتصادی، که این تعبیر ظلم بزرگی است.

سرپرست فرمانداری نیکشهر ادامه داد: تمامی مسائل و مشکلات مطرح شده در جلسه معارفه در سه سند بالادستی و نامه امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر وجود دارد که قطعا به تمام آنها از جمله حضور در بین مردم، استفاده از نظریات نخبگان، سلامت کار کردن و سلامت زیستن، استفاده از قابلیتهای بی‌نظیر مناطق مختلف عمل می کنم.

حسنی گفت: براساس برنامه دولت مردمی و خدمت صادقانه عمران و آبادانی نیکشهر را شتاب می دهم و همینجا اعلام می کنم تمامی مدیران ادارات نیکشهر با برنامه و هدف تعیین شده گام بردارند.

وی با قدردانی از استقبال گسترده قشرهای مختلف مردم شهرستان‌های نیکشهر، سیب و سوران، قصرقند، راسک، سرباز و لاشار گفت: از خدمات و فعالیت‌های هاشمزهی در نیکشهر تشکر و اینکه مردم و امامان جمعه راضی هستند نشان از موفقیت وی در انجام کارها است.

وی با اشاره به اینکه مردم نیکشهر مهمان نواز، اسطوره پرور و نجیب هستند، افزود: تمامی مدیران ادارات نیکشهر با برنامه و هدف تعیین شده گام بردارند.

حسنی تصریح کرد: سلامت کار کردن مدیران یک فرماندار سبب می‌شود ضعف نداشته باشد و اسیر بندگان نمی‌شود و فقط برای خدمت صادقانه و رضایت خداوند گام بردارد و این خواست دولت انقلابی و جهادی و مردمی است.

وی افزود: با همراهی و حمایت استاندار سیستان و بلوچستان، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، نمایندگان مردم حوزه انتخابیه چابهار و ایرانشهر برای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم تلاش شبانه روزی می‌کنم و به تمام نقاط دور افتاده نیکشهر از جمله توتان و مهمدان، بنت، آهوران، متسنگ و گو، کوه سفید، کوچینک، هنزم و زیردان سفر و از نزدیک مشکلات را پیگیری و براساس اولویت برای رفع آنان گام بر می دارم.

سرپرست فرمانداری نیکشهر به تدوین برنامه درست و قابل اجرا و با هدف حرکت کردن مدیران دستگاه‌های تاکید و خاطرنشان کرد: استفاده و بهره‌مندی از اعتبارات ملی، محرومیت زدایی و توسعه سواحل مکران می‌تواند بسیاری از مشکلات نیکشهر را مرتفع و زمینه توسعه را فراهم کند.

حسنی ادامه داد: تمامی مشکلات، مطالبات و نیازمندیهای مطرح شده از سوی سخنرانان به ویژه امامان جمعه، شورای اسلامی شهرستان در این مراسم را با جان و دل گوش و یاداشت نموده تا پیگیری و به نتیجه برسانم.

سرپرست فرمانداری نیکشهر تصریح کرد: تمامی اعضای شورای اداری روز شنبه تا ساعت ۱۰ صبح برنامه‌های جامع خود تا سال ۱۴۰۴ را آماده و تحویل فرمانداری بدهند نیک می‌دانم مدیری که این همه وقت برنامه ننوشته و نداشته طی ۲ روز هم نخواهد توانست آماده کند.

حسنی گفت: تمام تلاش و توان شبانه روزی خود را برای کاهش مشکلات نیکشهر بکار خواهم گرفت و در سلامت کامل کار خواهم کرد چون سلامت کار کردن مورد تاکید مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و ابلاغیه دولت سیزدهم بوده و از نکات بارز انقلابی وجهادی بودن است.

گفتنی ست؛ مجیب حسنی متولد مرداد ۱۳۶۴ از اهالی بومی، بلوچ و اهل سنت سیستان و بلوچستان است که از سوی استاندار سیستان و بلوچستان به سرپرستی فرمانداری نیکشهر منصوب شده است.

وی دانشجوی دکتری مهندسی کشاورزی و مدرس دانشگاه است و به توسعه و آبادانی شهرستان سیب و سوران کمک فراوانی کرده است.

فرماندار سیب و سوران، بخشداری بخش بزرگ سرباز کلات، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان سرباز، سرپرست فرمانداری سرباز، کارشناس محقق مرکز تحقیقات کشاورزی بلوچستان و کارشناس ناظر طرح‌های کشاورزی این منطقه از مهمترین سمت‌های گذشته سرپرست جدید فرمانداری نیکشهر است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.