• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

بهره مندی مدیران از انرژی و نشاط جوانان تحول‌آفرین خواهد بود

  • کد خبر : 151234
  • 22 اسفند 1400 - 22:32
بهره مندی مدیران از انرژی و نشاط جوانان تحول‌آفرین خواهد بود
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ویژگی مهم جوانان انرژی و نشاط است که مدیران و برنامه‌ریزان باید از آن بهره ببرند گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های جوانان امید، حرکت، ابتکار و تحول‌آفرینی است.

حسین مدرس‌ خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در همایش جوانان با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) اظهار داشت: در آستانه ولادت امام زمان(عج) هستیم که امیدواریم با ظهور ایشان همه گرفتاری‌ها از بشریت برطرف شود و بتوانیم به عنوان یک سرباز کوچک در رکاب ایشان جهاد کنیم.

وی با بیان اینکه ما از جوانان کارآفرین در سیستان و بلوچستان کم نداریم و گاهی فرصت دادن به آنان می‌تواند مشکلات استان و این مرز و بوم را حل کند افزود: حل مسائل و مشکلات استان در گرو حل معضل اشتغال است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: بزرگترین مشکل و معضل سیستان و بلوچستان اشتغال به شمار می‌رود و ما تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌هایی که در جوانان استان سراغ داریم زمینه اشتغال را فراهم کنیم.

مدرس خیابانی گفت: امروز در سیستان و بلوچستان واحدهای تولیدی بسیاری وجود دارد که کارآفرین آنها جوانان هستند و این خود نشان از نقش پررنگ جوانان در استان دارد که باید از آن استفاده کرد.

وی تصریح کرد: امروز ما با انتصاب مشاور جوان، تشکیل میز دانشگاه در استانداری و حضور پارک علم و فناوری در جلسات به عنوان نقطه ارتباط کارآفرینی و ثروت آفرینی برای این منطقه از حضور این قشر استفاده می کنیم.

وی بیان کرد: دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفته تا ناامیدی را بین جوانان ایجاد کند اما ما باید در کاشتن بذر امید در کشور بیش از پیش تلاش کنیم تا جوانان ما در حلقه و دام دشمن گرفتار نشوند.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: امروز ابزار توسعه هر برنامه ای در استان نیروی انسانی است که توانمندی آن با آموزش امکان پذیر است لذا باید این مهم را به تمام دستگاه‌های اجرایی متصل کنیم.

مدرس خیابانی با اشاره به مولد سازی دارایی‌ها افزود: ما امروز اهمیت ورزش را در سطح تولید قرار داده ایم زیرا ورزش می‌تواند جوانان را از بزهکاری‌ها، اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی مصون نگه دارد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.