• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7

رسالت مدیران در سیستان و بلوچستان ایجاد اشتغال است

  • کد خبر : 151287
  • 26 اسفند 1400 - 19:39
رسالت مدیران در سیستان و بلوچستان ایجاد اشتغال است
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تنها رسالت مدیران در استان ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است گفت: حاصل این کار مدیران رضایتمندی مردم را به همراه دارد.

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای اداری که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد اظهار داشت: تمام مدیرانی که در سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنند همگرایی خوبی برای خدمت به مردم دارند.

وی با بیان اینکه مدیران ما در سیستان و بلوچستان میدانی و جهادی هستند افزود: دستگاه‌های خدماتی اختیارات لازم برای خدمت‌رسانی به مردم را ندارند و این یک مشکل اساسی است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نمی‌شود که سند آمایش سرزمینی در این استان را تهیه کنیم و تصمیمات در مرکز کشور گرفته شود افزود: بخش عمده‌ای از کارها که در استان باید انجام شود در تهران با تصویر نادرست تصمیم‌گیری می‌شود.

مدرس خیابانی با بیان اینکه کمبودها در حوزه اجرا بسیار زیاد است و امروز تنها تابلوی شهر از بخش به شهر تغییر پیدا کرده و هنوز ادارات مستقر نشده‌اند گفت: بسیاری از تجهیزات ما در سیستان و بلوچستان فرسوده شده و نیاز به نوسازی دارد.

وی تصریح کرد: با ۲ جنگ تحریمی و رسانه‌ای رو به رو هستیم و جنگ رسانه‌ای به مراتب بالاتر سخت تر و به شدت در حال تخریب مدیران هستند همچنین به تناسب تلاشی که مدیران انجام می‌دهند دستگاه‌های نظارتی کمک کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.