• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
10

محدودیت امکانات در چابهار نباید مانع تلاش برای جلب رضایت مسافران شود

  • کد خبر : 151345
  • 06 فروردین 1401 - 18:32
محدودیت امکانات در چابهار نباید مانع تلاش برای جلب رضایت مسافران شود
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به محدودیت امکانات و جمعیت زیاد مسافران نوروزی در چابهار گفت: کمبود امکانات نباید مانع تلاش مدیران این شهرستان برای جلب رضایت مردم و مسافران شود.

رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست ستاد تسهیلات سفر که با حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران جنوب سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار داشت: در نوار ساحلی این استان خصوصا چابهار که امسال به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل شده است با محدودیت امکانات و زیرساخت‌ها مواجه هستیم اما تلاش مدیران همراه با نیت خالص و همدلی، موانع را برمی‌دارد.

وی با تاکید بر لزوم تامین به‌موقع آب در مدارسی که محل اسکان مسافران هستند افزود: دستگاه‌های متولی مکلف هستند از همه امکانات لجستیکی خود برای تامین آب استفاده کنند و در این خصوص اگر کم‌کاری مشاهده شود، هیچ عذر و بهانه‌ای از مدیر آن دستگاه پذیرفته نیست.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: همه مدیران باید برای جلب رضایت مردم تلاش کنند و اگر مدیری در این راستا کوتاهی کند، قطعا لیاقت خدمت به مردم در دولت مردمی را نخواهد داشت.

بامری با بیان اینکه نوروز امسال در حوزه امنیتی اقدامات مطلوبی انجام شده است گفت: تا کنون در حوزه امنیتی هیچ مورد خاصی نداشتیم و این امنیت و آسایش نتیجه هماهنگی و تعامل نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در منطقه چابهار است. با این وجود، شورای تامین خصوصا پلیس‌ راه نظارت ویژه‌ای بر حوزه استحفاظی داشته باشند.

وی با اشاره به آغاز موج بعدی سفرهای نوروزی در هفته آینده تصریح کرد: باتوجه به اینکه ماه مبارک رمضان همزمان با پایان تعطیلات نوروز آغاز می‌شود، قطعا شاهد ورود بیشتر مسافران به حوزه سواحل مکُران خصوصا چابهار خواهیم بود بنابراین می‌طلبد ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی چابهار بیش از پیش مهیای خدمت‌رسانی به میهمانان باشد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.