• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
13

نماینده چابهار خواستار ایجاد معاونت گردشگری در تنها بندر اقیانوسی ایران شد

  • کد خبر : 151355
  • 09 فروردین 1401 - 13:10
نماینده چابهار خواستار ایجاد معاونت گردشگری در تنها بندر اقیانوسی ایران شد
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان با توجه به جایگاه و مقصد گردشگری در تنها بندراقیانوسی ایران (چابهار) راه اندازی شود.

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای ترافیک، کمیسیون ایمنی حمل و نقل و ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در فرمانداری چابهار اظهار داشت: امیدوارم مسائل و مشکلات پیش روی گردشگران با تاسیس معاونت گردشگری مرتفع و شاهد توجه به این دیار و تامین امکانات و زیرساخت‌ها باشیم.

وی افزود: زمانی شهر چابهار با ۲۶ هزار نفر جمعیت چهار جایگاه سوخت داشت ولی هم‌اینک با ۱۰۶ هزار نفر به ۲ جایگاه سوخت کاهش یافته است.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمپ گردشگری کوه‌های مینیاتوری سریعا تعیین تکلیف شود چرا مدیریت و امکانات آن در حد و اندازه نام و ظرفیت های آن نیست و گردشگران از استفاده لازم از آن مکان محروم هستند.

سعیدی با اشاره به اینکه مرغ منجمد و کشتار روز در سیستان و بلوچستان مصرف چندانی ندارد و بجای آن باید برنامه‌ریزی شود تا مرغ زنده توزیع شود، گفت: متاسفانه سختگیری و کمبودهایی در زمینه حمل مرغ زنده از بیرجند وجود دارد لذا برای وارد کردن مرغ از هرمزگان تدبیری شود تا قیمت‌ها کاهش یابد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.