• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
9

توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصادی سیستان و بلوچستان نیازمند نگاه حرفه‌ای خبرنگاران است

  • کد خبر : 151381
  • 13 فروردین 1401 - 11:24
توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصادی سیستان و بلوچستان نیازمند نگاه حرفه‌ای خبرنگاران است
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: تبیین خدمات نظام اسلامی، انعکاس اقدامات دولت در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی، دانش‌بنیان، کسب و کار و اشتغال آفرینی و جذب و توسعه سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها نیازمند نگاه حرفه‌ای و تلاش بیش از پیش خبرنگاران است.

پوریا یاسینی رئیس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بهره گرفتن از ظرفیت خبرنگاران و اصحاب رسانه برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب، شعار سال و جهاد تبیین دارای اهمیت است.

وی افزود: سیستان و بلوچستان به دلیل استقرار در کنار آبهای آزاد بین المللی خارج از تنگه هرمز، برخورداری از یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر مرز خاکی با کشور های پاکستان و افغانستان و ۳۰۰ کیلومتر مرز ساحلی در دریای عمان، نزدیکی با کشورهای حوزه خلیج فارس و شبه قاره هند، وجود معادن و غیره از موقعیت جغرافیای ویژه ای در حوزه اقتصادی برخوردار است.

رئیس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان ادامه داد: بهره گرفتن درست از ظرفیت های استان، توسعه بیش از پیش این منطقه را در حوزه های مختلف فراهم می کند و نقش رسانه‌ها در توسعه اقتصادی جوامع بی بدیل است و فعالیت آنها تاثیر مستقیمی بر تحولات این حوزه‌ دارد.

یاسینی بر برگزاری تورهای رسانه ای در مرز به منظور انعکاس هر چه بهتر ظرفیت‌های موجود در توسعه استان تاکید کرد.

مجتبی شجاعی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با تاکید بر حمایت از خبرنگاران استان گفت: سیستان و بلوچستان با برخورداری از مزیت های فراوان مرز، بندر اقیانوسی‌، معادن و غیره سرشار از فرصت های ناب و بکر سرمایه گذاری داخلی و خارجی است که سرمایه گذاری در این استان ضمن سود آوری برای سرمایه گذاران و فعالان این حوزه جهش اقتصادی منطقه را به همراه دارد.

وی تاکید کرد: هر جامعه ای برای توسعه به رسانه های قدرتمندی نیاز دارد که بدون جهت گیری و با نگاهی موشکافانه و دقیق اطلاعات صحیح را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند و زمینه توسعه همه جانبه به ویژه اقتصادی را فراهم سازند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.