• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
11

جوانان ایرانی در حوزه طرح‌های دانش‌ بنیان از بقیه کشورها جلوتر هستند

  • کد خبر : 151387
  • 15 فروردین 1401 - 1:11
جوانان ایرانی در حوزه طرح‌های دانش‌ بنیان از بقیه کشورها جلوتر هستند
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده مردم چابهار، دشتیاری، کنارک، زرآباد، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان ایرانی ثابت کرده‌اند که در حوزه خلاقیت و طرح‌های دانش‌بنیان از بقیه کشورها جلوتر هستند.

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، دشتیاری، کنارک، زرآباد، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روش‌های تولید دانش‌ بنیان کم هزینه‌تر است این چندمین سال است که حضرت آقا بحث تولید را محور شعار سال قرار می‌دهند و این رویکرد و توجه مقام معظم رهبری به بحث تولید و اشتغالزایی در کشور است.

وی افزود: با ورود به قرن جدید روش‌های تولید نسبت به گذشته متفاوت شده است و نگاه نویی نسبت به تولید و غیر از روش‌ هایی سنتی شکل گرفته است.

نماینده مردم چابهار، دشتیاری، کنارک، زرآباد، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با روش‌های نو فناورنه و ابتکارات جدید تولیدات در عرصه جدید با سبک و سیاق متفاوتی اجرا می‌شود در همین راستا مجلس شورای اسلامی طرح جهش تولید دانش بنیان را در ماه‌های اخیر در صحن مطرح کرد و این نشان می‌دهد که رویکرد کلی نظام توجه به حوزه دانش بنیان است.

سعیدی گفت: بنابراین با توجه به فرایند تحریمی این شیوه می‌تواند اثرات خود را در اقتصاد نشان دهد و با این شعاری که حضرت آقا فرمودند همه ما باید با توجه به حوزه دانش بنیان تولید را به حداکثر برسانیم تا بتواند اثرات خود را در رونق تولید و اشتغالزایی و اشتغال کشور داشته باشد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.