• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
10

جواد سپاهی بعنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان چابهار معرفی شد

  • کد خبر : 151582
  • 25 فروردین 1401 - 1:45
جواد سپاهی بعنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان چابهار معرفی شد
هاتف سیستان و بلوچستان - جواد سپاهی طی حکمی از سوی حسین مدرس خیابانی به عنوان سرپرست فرمانداری چابهار منصوب و در مراسمی با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، مسئول اداره منطقه آزاد چابهار، علما و روحانیون، مدیران و قشرهای مختلف مردم معرفی شد.

رحمدل بامری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان و فرماندار سابق چابهار با قدردانی از تلاش‌ها و همراهی همه مسئولان و قشرهای مختلف مردم به ویژه معتمدان، ائمه جمعه و جماعت و جوانان و نخبگان در چابهار اظهار داشت: انجام خدمت انقلابی و جهادی، با مردم بودن، تکریم ارباب رجوع و سربازی نظام، مسوولان را در بین مردم ماندگار می‌کند و همیشه دعای خیر مردم بدرقه راه آنان خواهد بود.

وی افزود: حمایت مردم از مسئولان زمانی اتفاق می‌افتد که خدمت بی‌منت و خالصانه انجام شود و در راستای حل مشکلات گام برداشت و موفقیت لازم را باوجود مشکلات پش رو کسب کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان به جنگ تبلیغاتی دشمن در ابعاد مختلف طول دوران انقلاب اسلامی و به ویژه در سال‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: دشمن با ایران‌ هراسی و افغان‌ هراسی و سایر توطئه‌های مختلف از جمله راه انداختن جنگ مذهبی و قومی با پخش شایعات مختلف سعی در جنگ و درگیری و نزاع دارد لذا باید همه هوشیار بوده و با این موارد مقابله کنند.

فرماندار سابق چابهار گفت: اخیرا فایل صوتی را دشمن با عنوان صحبت یکی از اعضای شورای تامین سیستان و بلوچستان پخش کرد که باید عنوان کنم این صحت ندارد و در راستای جنگ روانی و بر هم زدن وحدت و انسجام مردم متحد سیستان و بلوچستان است.

وی بر تامین آب شبانه روزی مردم شهر چابهار با احداث آب شیرین کن، حل مشکلات حاشیه نشینی و خدمت صادقانه و بی‌منت مسئولان تاکید و خاطرنشان کرد: چابهار با توجه به موقعیت راهبردی و جغرافیای مورد توجه است لذا مدیران در این خطه با تلاش مضاعف سعی در حل مشکلات مردم را داشته باشند و با روحیه جهادی و انقلابی حرکت کنند.

مطالبات مردم چابهار را به نحو احسن پیگیری می‌کنم

جواد سپاهی سرپرست جدید فرمانداری چابهار نیز اظهار داشت: مسائل و مشکلات را با همت و تلاش مضاعف پیگیری و در راستای منافع مردم و کاهش درد و رنج آن‌ها حرکت می کنیم تا بتوانیم پاسخگوی مطالبات مردم عزیز باشیم و رضایت پروردگار را کسب کنیم.

وی افزود: از تمامی شرکت کنندگان در مراسم تکریم و معارفه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم بخوبی از مسئولیت جدیدی که در چابهار دارم موفق باشم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.