• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

جویندگان و نیروی کار در سامانه جستجوی شغل نام‌ نویسی کنند

  • کد خبر : 151662
  • 30 فروردین 1401 - 2:57
جویندگان و نیروی کار در سامانه جستجوی شغل نام‌ نویسی کنند
هاتف سیستان و بلوچستان - سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای معرفی نیروی کار به کارفرمایان و کارآفرینان و بدنبال آن، نیازسنجی کارفرما و انتخاب نیروی کار مورد نیاز، سامانه جستجوی شغل در دوره جدید وزارت متبوع راه‌اندازی شد.

حامد آرامش سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این سامانه با هدف اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان، ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات کاریابی‌ها و استفاده بهینه از فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، نقش قابل توجهی در افزایش سطح رضایتمندی جامعه هدف “وزارت مردم” ایفا خواهد کرد.

وی افزود: عمده فرصت‌ های شغلی اعلام شده در بخش خدمات به کارمند دفتری، حسابدار، انباردار، نگهبان، کارشناس فروش و کارگر ساده و در بخش صنعت به جوشکار، کارگر خط تولید، تکنسین، طراح کفش و مونتاژ کار اختصاص دارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: متقاضیان با مراجعه به نشانی اینترنتی‌ http://shoghl.mcls.gov.ir می‌توانند نسبت به ثبت نام، تکمیل پروفایل شغلی و جستجو در فرصت‌های شغلی موجود در سامانه جستجوی شغل اقدام کنند.

آرامش با تاکید بر اینکه تمامی خدمات کاریابی از جمله ثبت نام، اطلاع رسانی فرصت های شغلی کسب شده و بکارگماری جویندگان کار به ذینفعان طرح باید بر بستر سامانه جستجوی شغل ارائه شود، گفت: ملاک ارزیابی عملکرد دفاتر مشاور شغلی و کاریابی‌ های غیر دولتی داخلی، (فعال بودن) بر اساس آمار عملکرد استخراج شده از این خواهد بود.

وی در خصوص رعایت ضوابط و مقررات حقوق و دستمزد در بنگاه های اقتصادی تصریح کرد: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بطور مستمر نظارت بر اجرای درست مصوبه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۱ را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه کارفرمایان استان از تعدیل نیروی کار خودداری کنند بیان کرد: دولت برای حمایت از کارآفرینان نیز برنامه هایی دارد که بزودی بسته های اعلام و ابلاغ می‌شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.