• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

شیعه و سنی برای مبارزه با آمریکا و اسرائیل به پاخاسته‌اند

  • کد خبر : 151776
  • 10 اردیبهشت 1401 - 3:29
شیعه و سنی برای مبارزه با آمریکا و اسرائیل به پاخاسته‌اند
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه روز جهانی قدس در این استان طنین وحدت مسلمانان در مبارزه همیشگی با اسرائیل غاصب است گفت: امروز شیعه و سنی برای مبارزه با آمریکا و اسرائیل به پاخاسته‌اند.

حسین مدرس‌ خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام با مردم شهید پرور، غیور و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته بود اظهار داشت: امروز شاهد نمایش قدرت ملل اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی و ابرقدرت‌های جهان هستیم.

وی افزود: امروز دنیا شاهد جلوه‌ای از وحدت تمام اقوام و مذاهب جهان اسلام بوده و همه یک صدا برای مظلومیت فلسطین فریاد می‌زنیم و این فریاد در تمام جهان اسلام خواهد پیچید و به گوش صهیونیست‌ها و اربابان آنان رسیده و لرزه بر اندام آن‌ها می‌اندازد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: نهالی که حضرت امام ۴۳ سال پیش کاشتند هم‌اینک یک درخت تنومند شده که شاخه های آن در تمام جهان اسلام سایه افکنده و امروز تمام مسلمانان به پا خاسته و خواب را از صاحبان قدرت گرفته اند و صاحبان قدرت و رژیم صهیونیستی مطمئن باشند که جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین لحظه‌ای از پای نخواهند ایستاد.

مدرس خیابانی گفت: امسال جلوه وحدت و یکپارچگی مسلمانان پررنگ تر از همیشه شده است و تفاوتی بین اقوام و مذاهب مختلف وجود ندارد و همه برای مبارزه با استکبار و صهیونیسم هم قسم شده اند.

وی تصریح کرد: امروز نمایش قدرت جهان اسلام است که شیعه و سنی در کنار هم برای حمایت از مظلومیت فلسطین به پا خواسته‌ و صدای حمایت از مظلومیت فلسطین در سراسر جهان طنین انداز شده و لرزه بر اندام دشمنان انداخته و خواب را از چشم هم پیمانان آنها گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما جلوه ای از وحدت را در پایتخت وحدت اسلامی «زاهدان» مشاهده کردیم و شاهد وحدتی مثال‌زدنی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: امروز مردم استان نشان دادند همه خباثت‌هایی که دشمنان در مرزهای شرقی کشورمان برای بر هم زدن یکپارچگی جامعه انجام دادند با اتحاد عموم مردم نقش بر آب شده ‌و همه در مقابله با دشمنی واحد به نام آمریکا و صهیونیسم به پاخواسته‌اند و برای مبارزه با نظام سلطه فرقی بین شیعه و اهل سنت وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.