• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

خدمت به مردم مناطق محروم وظیفه مسئولان است

  • کد خبر : 152054
  • 10 خرداد 1401 - 13:18
خدمت به مردم مناطق محروم وظیفه مسئولان است
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی کشور و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خادمی مردم وظیفه نیروهای مسلح و خدمتگزاری به مردم محرومی که از امکانات اولیه بی بهره‌اند وظیفه مسوولان است که این خود نمونه حاکمیت دینی محسوب می‌شود.

سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی کشور و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در دبیرخانه اقوام و طوایف سیستان و بلوچستان و دیدار با تعدادی از سران طوایف، امامان جمعه، مدیران و فرهنگیان با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، اظهار داشت: همه افراد باید در جایگاه خودشان به دین خدا و اسلام خدمت کنند و در این راستا مشکلات و موانع از سر راه آنها برداشته شود.

محمد شاهوزهی مسئول دبیرخانه اقوام و طوایف سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار اظهار داشت: سرداران شهید سلیمانی، میرحسینی و شوشتری خدمات ارزنده ای از خود به یادگار گذاشته اند.

وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان هرجایی که لازم بوده در تمامی صحنه های سیاسی و اجتماعی حضور داشتند و با اتحاد و وحدت پشتیبانی خود را از نظام اعلام کرده‌اند.

مسئول دبیرخانه اقوام و طوایف سیستان و بلوچستان ادامه داد: دبیرخانه اقوام و طوایف صلح و سازش هایی را در منطقه ایجاد و همچنان در این زمینه فعال بوده و جلوی تبلیغات و برنامه‌های دشمنان را گرفته است.

وی با بیان اینکه بزرگان طوایف در صف اول در کنار سبز پوشان هستند، گفت: عملکرد سبزپوشان سپاه زبانزد خاص و عام بوده و برکسی پوشیده نیست و در سیل زدگی، آب رسانی و خدمات معیشتی فعالیت های ارزشمندی را انجام داده اند.

مسئول دبیرخانه اقوام و طوایف سیستان و بلوچستان در پایان خواستار دیدار سران طوایف با رهبر معظم انقلاب شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.