• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

مسئولان حرف های مردم را بشنوند

  • کد خبر : 152353
  • 13 تیر 1401 - 23:42
مسئولان حرف های مردم را بشنوند
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده ولی‌ فقیه در سیستان‌ و بلوچستان گفت: شنیدن مشکلات و پاسخگویی به مردم آن هم با رعایت اخلاق می‌تواند در جامعه اعتماد عمومی ایجاد کند.

حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان در همایش فرمانداران سیستان‌ و بلوچستان با اشاره به توصیه‌ های حضرت علی (ع) به مالک اشتر،اظهار داشت: امام علی (ع) در نامه به مالک اشتر ایشان را به انصاف در برابر خداوند متعال و مردم توصیه کرده و در وصیت به فرزندشان امام حسن مجتبی(ع) نیز می‌فرمایند «خودت را معیار در برخورد با مردم قرار داده و با مردم همان‌ گونه رفتار کن که دوست داری با تو رفتار کنند».

وی افزود: اگر در ارتباط با مردم انصاف به خرج ندهید، ظلم کرده‌اید و این ظلم باعث از بین بردن نعمت‌ های الهی می‌شود و همچنین توصیه دوم امام علی (ع) به مالک اشتر در پیش گرفتن میانه حق، عدل فراگیر و کسب رضایت‌ حداکثری مردم است.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان به بیان ۱۰ توصیه خطاب به فرمانداران شهرستان‌های استان پرداخت و ادامه داد: فرصت خدمت به مردم زودگذر است و باید با تلاش شبانه‌روزی و خالصانه این توفیق خدمت را یک نعمت الهی دانسته و بتوانیم به مردم خدمت و نیاز آنان را برطرف کنیم.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محامی خلوص نیت را عامل تاثیرگذاری در فعالیت‌ها عنوان کرد و گفت: باید باور داشته باشیم که خداوند متعال تمام فعالیت‌ های ما را می‌بیند و در محضر او هستیم که در این صورت همه سختی‌ها و مشکلات قابل تحمل خواهد بود.

امام جمعه زاهدان رعایت عدالت و پرهیز از تبعیض در ارائه خدمت به مردم را ضروری عنوان کرد و تصریح کرد: مسئولان باید با نهایت اهتمام و تلاش به دنبال حل مشکلات مردم و تسهیل امور باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان خواستار حرکت پر شتاب رشد و پیشرفت استان در عرصه‌های مختلف شد و بیان کرد: خوشبختانه در طول سال‌های گذشته با تلاش مسئولان از شمال تا جنوب استان تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده و این حرکت باید شتاب بیشتری بگیرد.

وی اذعان کرد: تقویت نظارت‌ و رصد فعالیت‌ مجموعه‌های وابسته مهم است زیرا در مواردی مردم نسبت به‌ عملکرد برخی افراد گلایه دارند و هر یک از مسئولین باید حوزه‌های زیر نظر خود را مورد نظارت قرار دهند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محامی خواستار برخورد جدی با تخلفات و کم کاری‌ ها شد و گفت: گاهی این تخلفات به طور سازمان یافته صورت می‌گیرد که نیازمند برخورد جدی‌ تری است و در فضای کاری باید از تعارفات بپرهیزید زیرا در این صورت حق مردم ضایع خواهد شد.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: شنیدن مشکلات و پاسخگویی به مردم آن هم با رعایت اخلاق برای جلب رضایت آن‌ها مهم است و می‌تواند در جامعه اعتماد عمومی ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.