• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

شورای نگهبان حافظ اسلام و قانون اساسی در بعد قانون گذاری است

  • کد خبر : 152479
  • 27 تیر 1401 - 11:55
شورای نگهبان حافظ اسلام و قانون اساسی در بعد قانون گذاری است
هاتف سیستان و بلوچستان - سرپرست آموزش و پرورش و مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان چابهار گفت: شورای نگهبان حافظ اسلام و قانون اساسی در بعد قانون گذاری هست و این شورا یکی از مظاهر قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران بر اساس مولفه‌های دینی است.

احمد علی سرحدی مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در چابهار ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت و همچنین سالروز تاسیس شورای نگهبان اظهار داشت: دشمنان بیشترین حملات و خدشه ها را از بدو تاسیس این نهاد تاکنون علیه آن داشته‌اند که این نشان از جایگاه مهم شورای نگهبان است.

وی افزود: شورای نگهبان رکن رکین انقلاب اسلامی است که توانسته تا به امروز علی رغم دشمنی ها و کینه و عداوت آنها حافظ انقلاب باشد.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در چابهار ادامه داد: آنچه در راستای وظایف دفاتر حایز اهمیت است نظارت بر امر انتخابات است و دفاتر شهرستانی هیچ نقشی در تایید صلاحیت افراد ندارند.

سرحدی گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی مردمی ترین انتخابات است، یعنی مردم مجری و ناظر انتخابات هستند و اگر نظارت دقیق شورای نگهبان نباشد، حق مردم ضایع می شود.

وی با اشاره به اینکه غدیر تجلی خواست خالق، روح آفرینش، برانگیزاننده ستایش و دست های بلندی است که انسان خاکی را به افلاک می‏ کشاند، عید سعید غدیر خم را به عموم مسلمانان بویژه فرهنگیان تبریک گفت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.