• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
6

رئیس هیات اجرایی پروژه بندر خشک ایرانشهر منصوب شد

  • کد خبر : 152485
  • 29 تیر 1401 - 14:56
رئیس هیات اجرایی پروژه بندر خشک ایرانشهر منصوب شد
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان با صدور حکمی «منصور بیجار» را به عنوان رئیس هیات اجرایی پروژه بندر لجستیک و حمل و نقل (بندر خشک) ایرانشهر منصوب کرد.

در متن حکم حسین مدرس‌خیابانی خطاب به منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: با عنایت به نقش بسیار مهم و پشتیبانی شهرستان ایرانشهر و ظرفیت بسیار چشمگیر ذخایر معدنی فلزی و غیرفلزی و بعضا کمیاب، ظرفیت‌های بسیار ارزشمند دانشگاهی، شبکه گسترده ترانزیتی و موقعیت ویژه آن نسبت به سه کانون اصلی بندری و صنعتی استان، منطقه آزاد تجاری- صنعتی، چابهار، سواحل مکران، منطقه آزاد تجاری- صنعتی سیستان و با توجه به ظرفیت بزرگ مرز در این مناطق، انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال و با اتخاذ تدابیر مناسب و استفاده از تمام توان خود کلیه نهادها و دستگاه های ملی و استانی مرتبط در چهارچوبه اسناد بالادستی و ضوابط و مقررات ابلاغی، اقدامات لازم را جهت راه اندازی عملیات بندر به ویژه در بخش های مورد نظر معمول نمایید.

پیگیری امور مربوط به جانمایی تخصیص زمین و تثبیت طرح، اخذ مجوزهای مورد نیاز از سطوح ملی و استانی، تهیه طرح بندر، شبکه زیرساخت های لازم و آماده سازی طرح، تهیه و پیشنهاد ساختار مدیریتی و اجرایی بندر، اطلاع رسانی و جذب سرمایه گذار برای فعالیت در بندر، هماهنگی با دستگاه های مرتبط با اجرای طرح، تشکیل کارگروه های تخصصی با عضویت اشخاص حقیقی و حقوقی ذی ربط و ارائه گزارشات مستمر از روند پیشرفت اجرای طرح مورد تاکید است.

امید است با استعانت از خداوند متعال در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با بهره گیری از تمامی توان و شایستگی های حرفه ای خود در اجرای وظایف و مسئولیت‌های محوله و تحقق اهداف راه اندازی بندر خشک ایرانشهر موفق و موید باشید.

براساس این گزارش؛ همچنین اعضای هیات اجرایی شامل رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان، مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای جنوب استان و یکنفر خبره دانشگاهی تعیین شدند.

ایرانشهر از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار- زاهدان- میلک و سه راهی چابهار- بم و چابهار -خاش- زاهدان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.