• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
10

نصب دوربین پلاک خوان در جایگاه های منطقه چابهار آغاز شد

  • کد خبر : 152505
  • 01 مرداد 1401 - 13:37
نصب دوربین پلاک خوان در جایگاه های منطقه چابهار آغاز شد
هاتف سیستان و بلوچستان - در راستای اجرای طرح نظارت هوشمند در جایگاه های عرضه سوخت، نخستین جایگاه منطقه چابهار به دوربین پلاک خوان مجهز شد.

سید کاظم اسد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبه شورای تامین استان سیستان و بلوچستان و کارگروه پیشگیری و مقابله با عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و نیز پیگیری های معاون ویژه استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار به منظور کنترل عرضه سوخت و مطابقت پلاک خودرو با کارت هوشمند سوخت، نصب اولین دوربین پلاک خوان در جایگاه منطقه آزاد آغاز و بزودی در سایر جایگاه های منطقه نیز اجرایی خواهد شد.

وی در ادمه ضمن تاکید بر لزوم توجه ویژه به نحوه عرضه فرآورده های نفتی در جایگاه های عرضه سوخت افزود : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار بر حسب وظیفه ذاتی خود در جهت تامین و عرضه سوخت در جایگاههای منطقه با حداکثر توان عمل نموده و در این خصوص هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار ادامه داد: همچنین انبارهای منطقه نیز از این نظر کاملا تکمیل و آماده ارائه خدمات میباشند، لذا با توجه به نوسانات نرخ ارز و وجود شبکه های وسیع و گسترده قاچاق فرآورده های، همدلی و بسیج تمامی امکانات دستگاههای اجرایی و توجه بیش از پیش تمامی مسولین در این زمینه بسیار حائز اهمیت می باشد.

اسد در ادامه نصب دوربین های پلاک خوان در جایگاه های سوخت را گامی مهم در راستای تحقق مصرف بهینه سوخت و جلوگیری از قاچاق فرآورده های نفتی اعلام نمود و بیان کرد: بزودی تمامی جایگاههای منطقه به دوربین های پلاک خوان مجهز خواهند شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.