• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
4

زمین‌های آباء و اجدادی مردم ایرانشهر در کارگروه تداخلات تعیین تکلیف می‌شوند

  • کد خبر : 152711
  • 15 مرداد 1401 - 11:38
زمین‌های آباء و اجدادی مردم ایرانشهر در کارگروه تداخلات تعیین تکلیف می‌شوند
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده مردم ایرانشهر در مجلس، ضمن تشریح جزییات نشست خود با معاون وزیر جهاد کشاورزی پیرامون بررسی مشکلات مربوط به محیط زیست جنوب استان سیستان و بلوچستان از سفر وی به حوزه انتخابیه‌اش تا پایان شهریورماه خبر داد.

عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی در تشریح نشستی که با عباسعلی نوبخت معاون وزیر جهاد کشاورزی و سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور داشته است، اظهار داشت: در این نشست عمده مشکلات مربوط به محیط زیست جنوب سیستان و بلوچستان همچنین تعیین تکلیف زمین‌های آباء و اجدادی حوزه انتخابیه‌ام که طبق آن ماده واحده در حالی ملی اعلام شده‌اند که مردم در حال کشت در آنها هستند نیز مطرح شد در نهایت قرار بر این شد که کارگروه تداخلات تشکیل شود تا این موضوع را پیگیری کند.

وی افزود: بارندگی‌های فصلی در مناطق کوهستانی حوزه انتخابیه همچون سرباز، راسک، فنوج، بنت و آهوران از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت چرا که متاسفانه هیچ روشی برای نگهداری از این آب‌ها پیش‌بینی نشده است به همین دلیل آب حاصل از این بارش‌ها هدر می‌رود.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده پیرامون آبخیزداری و بندهایی که باید برای آن ایجاد شود، بیان کرد: آقای نوبخت قول داد که تا پایان شهریورماه سفری به حوزه انتخابیه داشته باشد تا این معضلات و چالش‌ها را از نزدیک بررسی کرده و برای آنها راه‌حلی پیدا کند. ضمن‌ اینکه نگرانی‌هایی که در حوزه حفظ طبیعت و جنگل‌ها وجود دارد را نیز مطرح کرده و تاکید کرد که تمام نمایندگان مجلس و مسئولان مربوطه باید تلاش کنند تا این منابع برای انتقال به نسل‌های آینده حفظ شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.