• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6

سیستان و بلوچستان حائز رتبه ششم کشوری در حوزه اشتغال شد

  • کد خبر : 152774
  • 23 مرداد 1401 - 22:50
سیستان و بلوچستان حائز رتبه ششم کشوری در حوزه اشتغال شد
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان با اعلام اینکه این استان در حوزه اشتغال حائز رتبه ششم کشوری است، روند جذب اعتبارات این حوزه را مناسب ارزیابی و بر تداوم تلاش‌ها برای جذب صددرصدی اعتبارات بخش اشتغال تأکید کرد.

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای اشتغال از جویندگان کار بویژه جوانان خواست با مهارت‌ آموزی تلاش کنند تا در پروژه‌های عمرانی، شهرک های صنعتی و سایر مشاغل مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه موضوع اشتغال اولویت استان سیستان و بلوچستان است، از تمام فرمانداران و بانک های عامل خواست به مقوله ایجاد شغل به عنوان یک هدف مشترک نگاه کنند و تمام تلاش و تمرکزشان را بر ایجاد فرصت های شغلی پایدار معطوف کنند تا شاهد اشتغال جوانان این خطه باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ایجاد اشتغال در بخش های مختلف اعم از صنعتی، کشاورزی و … را لازمه و راهکار جلوگیری از مهاحرت مردم این سرزمین دانست و از تمام دستگاه ها و بویژه بخش خصوصی و سرمایه گذاران خواست در این زمینه بیش از بیش فعال باشند.

داوود شهرکی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهار داشت: میزان جذب اعتبارات تبصره ۱۸ به حدود ۵۰ درصد رسیده همچنین صنعت و معدن توانسته ۸۰ درصد این تسهیلات را جذب کند.

ویو افزود: در حوزه تبصره ۱۶، یکهزار و ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات مصوب داریم که کمتر از یک ماه ۲۰ درصد آن جذب شد و تا پایان شهریور ۵۰ درصد آن جذب می‌شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.