• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5

وضعیت توزیع و ذخیره کالا در سیستان و بلوچستان مطلوب است

  • کد خبر : 152916
  • 05 شهریور 1401 - 12:30
وضعیت توزیع و ذخیره کالا در سیستان و بلوچستان مطلوب است
هاتف سیستان و بلوچستان - وزیر دادگستری گفت: وضعیت کالا در سیستان و بلوچستان مطلوب است، ذخایر خوبی وجود دارد و هیچ‌گونه کمبود کالایی در این استان نداریم.

امین حسین رحیمی وزیر دادگستری در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه در زمینه تامین مایحتاج عمومی مردم تصمیماتی گرفته شد که باید با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: در ۱۸ خرداد امسال ستاد تنظیم‌بازار کشور مصوبه‌ای داشت که باید قیمت کالاها در سامانه ۱۲۴ توسط تولیدکنندگان ثبت شود و مورد تایید سامان حمایت قرار گیرد.

وزیر دادگستری ادامه داد: بیش از ۵۲ هزار قلم کالا در سامانه ۱۲۴ ثبت شده و قیمت‌ها مورد تایید سامان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان است و مردم اگر بخواهند متوجه شوند کالایی گران شده یا نه از طریق سامانه می‌توانند پیگیری کنند.

رحیمی گفت: تولید کنندگان استان قیمت اجناس را در این سامانه ثبت کرده‌اند مردم خیالشان راحت باشند می توانند قیمت کالاها را پیگیری کنند.

وی بیان کرد: با تلاش هایی که اعضای ستاد داشته اند وضعیت کالا در استان مطلوب است ذخایر خوب است کمبود کالایی نداریم و تعزیرات نیز آماده برخورد با گران‌ فروشی است.

در این جلسه تاکید شد اصناف اتاق اصناف استان نظارت را بر اصناف خرد بیشتر کرده و اصناف همکاری جدی با دولت داشته اند و در بحث نظارت هم همکاری داشته باشند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.