• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
9

آمار خدمت‌رسانی نسبت به جمعیت استان سیستان و بلوچستان ناچیز است

  • کد خبر : 153000
  • 16 شهریور 1401 - 13:42
آمار خدمت‌رسانی نسبت به جمعیت استان سیستان و بلوچستان ناچیز است
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان گفت: آمار به ظاهر بالای خدمت‌رسانی نباید ما را مغرور نکند، زیرا آمارها به نسبت جمعیت استان ناچیز است.

آیت‌ الله مصطفی محامی نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان با حضور در محل دفتر فرماندهی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تبریک ارتقا درجه فرمانده سپاه استان به استماع گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی، اجتماعی و امنیتی پرداخت و اظهار داشت: خداوند متعال انسان را بر اساس حکمت و هدفی آفریده و نکته اینجاست که آیا تلاش ما در راستای رسیدن به همان حکمت و هدف بوده یا خیر که اگر این‌گونه بود باید شکرگزار قولی و عملی باشیم؛ یعنی در مقام حرف شکرگزاری کرده و در عمل نیز برای رسیدن به هدف تلاش شود.

وی زمان و فرصت کنونی را زودگذر عنوان کرد و افزود: امام علی(ع) بیان فرموده “گذشته رفته، رسیدن آینده محل تردید و زمان حال مغتنم است” و بر اساس این توصیه امیرالمومنین(ع) باید از فرصت کنونی خود نهایت استفاده را داشته باشیم.

نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از فعالیت‌ ها و گزارش‌ های ارائه شده بیان کرد: گزارش‌های ارائه شده خوشحال کننده و نشان دهنده اقدامات گسترده است اما در این راستا چند نکته مهم است، ابتدا اینکه باید مشخص شود فعالیت‌های ما چند درصد از افراد جامعه را پوشش می‌دهد و آمار به ظاهر بالا ما را مغرور نکند زیرا آمار ما به نسبت جمعیت استان ناچیز است.

محامی گفت: درصد واقعی بودن گزارش‌ها از دیگر نکات مورد تاکید است زیرا معمولاً در بیان گزارش‌ ها آنچه مطرح می‌شود با آنچه در عمل وجود دارد متفاوت است.

وی ضمن تاکید بر انجام فعالیت‌ها به صورت کیفی، خاطرنشان کرد: طبق بیان مقام معظم رهبری معیار سنجش کار خروجی و میزان اثربخشی آن است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=153000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.