• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

بیش‌از ۷۹ میلیارد ریال از جایگاه‌های متخلف سوخت چابهار وصول شد

  • کد خبر : 153449
  • 14 آبان 1401 - 17:22
بیش‌از ۷۹ میلیارد ریال از جایگاه‌های متخلف سوخت چابهار وصول شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: بیش‌از ۷۹ میلیارد ریال غرامت از جایگاه‌های متخلف سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان وصول شد.

سید کیومرث کمالیار مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار اظهار داشت: آرای قطعی توسط کمیته بررسی تخلفات توزیع فرآورده‌های نفتی منطقه صادر و مبلغ یاد شده بیش‌از ۱۴ میلیارد ریال مستقیما وصول و بحساب شرکت واریز و مبلغ ۶۵ میلیارد ریال با مطالبات مجاری عرضه از محل تعدیلات حق العمل چهار ماهه ابتدایی سالجاری تهاتر شده است.

وی این حجم از وصول مطالبات توسط شرکت نفت چابهار را بی سابقه عنوان کرد و افزود: تمام توان خود را در منطقه جهت برقراری نظم و اجرای قانون بکار گرفته‌ایم و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار ادامه داد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار، یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بوده که از سال ۱۳۷۸، به دنبال تفکیک منطقه سیستان و بلوچستان به دو منطقه زاهدان و چابهار بطور مستقل و متمرکز به تامین و نگهداری و توزیع فرآورده های نفتی اقدام و با داشتن ۳ ناحیه سوخت‌ رسانی، شامل ناحیه مرکزی، ناحیه ایرانشهر و ناحیه نیکشهر و حدود ۳۰۰ کیلومتر ساحل در دریای عمان و مجاورت با اقیانوس هند و بیش از ۱۵۰ کیلومتر مرز خاکی با کشور پاکستان، یکی از مناطق فوق العاده استراتژیک از نظر سوخت رسانی بوده است.

کمالیار گفت: امیدواریم با تلاش و همراهی بیش‌ از پیش متصدیان مجاری عرضه شاهد کاهش تخلفات و در نتیجه خدمات رسانی مناسب به هموطنان باشیم.

وی تصریح کرد: بدلیل محرومیت استان و در حال توسعه بودن آن از یک سو و پراکندگی جمعیت آن از سوی دیگر از توجه ویژه‌ای در کشور برخوردار است و با عنایت به دور بودن از خطوط انتقال فرآورده و راه آهن، تامین سوخت در این منطقه از حساسیت زیادی برخوردار است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=153449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.