• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5

به دنبال احقاق حق مردم سیستان و بلوچستان هستیم

  • کد خبر : 153560
  • 21 آبان 1401 - 14:16
به دنبال احقاق حق مردم سیستان و بلوچستان هستیم
هاتف سیستان و بلوچستان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال احقاق حق مردم هستیم و اگر قصوری صورت گرفته باشد مطیع تابع قانون خواهیم بود و نخواهیم گذاشت حق بی‌گناهی ضایع شود.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به سابقه خدمت بیش از سه سال در سنوات گذشته به عنوان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، شناخت کاملی روی مردم سیستان و بلوچستان دارم و معتقدم مردم این استان وفادار به نظام و حامی انقلاب هستند و عمیقاً به جمهوری اسلامی اعتقاد دارند.

وی افزود: ما شاهد بودیم با وجود تبلیغات منفی همه دشمنان و فراخوان‌ های متعددی که در روزهای گذشته از کانال‌های مختلف خارج کشور هدایت می‌شد تا روز جمعه در استان دچار آشوب شویم، با همکاری خوبی که معتمدان، ریش‌سفیدان، سران طوایف و علما و سعه صدری که همکاران ما داشتند هیچ مکانی در استان آسیب ندید و هیچ قسمتی مورد تعرض خشمگینانه قرار نگرفت؛ البته تحرکات جزئی اتفاق افتاد که با تعامل حل شد‌. در این راستا از مردم شریف استان و بزرگان که آرامش استان را حفظ کردند تشکر می‌کنیم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در خصوص رسیدگی به این حوادث کمیته‌ هایی تشکیل شده و شعباتی در سیستم قضائی تشکیل شده که در حال پیگیری پرونده‌ ها‌ست و ما صمیمانه با این شعبات در راستای احقاق حق همکاری می‌کنیم و اگر قصوری هم صورت گرفته باشد قطعاً مطیع و تابع قانون خواهیم بود و نخواهیم گذاشت حق بی‌گناهی ضایع شود و خون بی‌ گناهی هدر برود و این خصلت دینی و سیستمی و سازمانی ما و از توصیه‌ های موکد رهبر معظم انقلاب است که حق و عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سردار قنبری گفت: برای آینده امیدوار هستیم با همکاری بسیار خوب مردم و با تعامل صادقانه و توام با آرامش کما فی‌ سابق با اقتدار کامل امنیت این استان برقرار خواهد شد و دشمنان نمی‌توانند میان مردم سیستان و بلوچستان اختلاف ایجاد کنند و این آرزو را به گور خواهند برد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=153560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.