• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7

۲۶۱ واحد سکونتگاهی شهرستان چابهار برق‌ رسانی شد

  • کد خبر : 153732
  • 30 آبان 1401 - 10:41
۲۶۱ واحد سکونتگاهی شهرستان چابهار برق‌ رسانی شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر برق چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۲۶۱ واحد از طرح یک‌هزار واحدی چابهار که یکی از وعده‌های رئیس جمهور در ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی و کپر نشین این شهرستان در حال ساخت است، برقرسانی شد.

رامین غیاثی مدیر امور برق چابهار اظهار داشت: طرح شهرک یک‌هزار واحدی در راستای مطالبات و فرامین مقام معظم رهبری و دستور ویژه رئیس جمهور در سفر شهریور ماه پارسال به چابهار مبنی بر ساماندهی حاشیه نشینی در این شهرستان در راستای کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی و کپرنشین حاشیه چابهار در حال ساخت است.

وی افزود: در فاز اول این طرح ۲۶۱ واحد ساخته شده که با توجه به اهمیت موضوع با تلاش کارکنان امور شبکه توزیع برق چابهار این واحدها به صورت کامل برقرسانی شد.

مدیر امور برق چابهار ادامه داد: احداث ۲.۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۳.۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب پنج دستگاه پست هوایی از جمله اقدامات انجام شده جهت برق‌ رسانی به این تعداد واحد بوده است.

غیاثی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده در فاز نخست این طرح ۴۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال بوده است، گفت: این طرح در قالب چهار فاز انجام می‌شود، که به موازات اجرای هر فاز شبکه برق آن احداث خواهد شد.

وی در خصوص واگذاری انشعاب به این تعداد واحد سکونتگاهی بیان کرد: سازمان مسکن و شهرسازی متولی اجرای این طرح است که باید نسبت به خرید و نصب اشتراک این تعداد واحد سکونتگاهی اقدام کند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=153732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.