• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6

ساخت بزرگراه در مسیر زاهدان – زابل نقش مهمی در کاهش تصادفات داشته است

  • کد خبر : 154101
  • 27 آذر 1401 - 23:40
ساخت بزرگراه در مسیر زاهدان – زابل نقش مهمی در کاهش تصادفات داشته است
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده مردم حوزه انتخابیه زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت بزرگراه در مسیر زابل - زاهدان نقش مهمی در کاهش حوادث جاده‌ای داشته بطوریکه هیچ تصادفی در این مسیر به دلیل جاده غیراستاندارد رخ نداده است.

محمد سرگزی نماینده مردم حوزه انتخابیه زابل در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از عملیات ساخت باند دوم در مسیر زابل- زاهدان اظهار داشت: قرارداد تامین اعتبار ساخت قطعه چهار مسیر زابل – زاهدان از طریق ماده ۵۶ در قالب ۱۵۰ میلیارد تومان به مرحله انعقاد قرار داد رسیده است.

وی افزود: از مجموع ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبارات بودجه برای ساخت باند دوم در مسیر زابل- زاهدان ۶۲ میلیارد تومان طی ۲ مرحله در یک ماه گذشته به پروژه تخصیص یافته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدنبال این هستیم که از محل اعتبارات موضوع ماده ۵۶ حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار را از بانک مسکن به این طرح اختصاص دهیم که اقدامات اولیه آن انجام شده بطوریکه در مرحله انعقاد قرارداد است.

سرگزی گفت: به همت مسئولان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان سرعت ساخت طرح بسیار مطلوب است و امیدوار هستیم تا پایان دیماه با حرکت جهادی صورت گرفته ۱۰ کیلومتر از ادامه قطعه چهار این مسیر تا تاسوکی زیر بار ترافیک رود و تا پایان سال نیز پنج کیلومتر دیگر آن مورد استفاده قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در برنامه بودجه سال آینده نیز در صدد هستیم به منظور شتاب بخشی به عملیات ساخت این طرح مهم راه‌سازی سیستان و بلوچستان که هم‌اینک نیز از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخودار است جهشی در اعتبارات این طرح داشته باشیم تا بخش عمده این طرح تا سال آینده به اتمام برسد و نگاه ما بر این است بتوانیم در منابع بودجه سال آینده اعتباری حداقلی برای این طرح تعریف کنیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=154101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.