• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6

طرح استقرار روحانی در کلانتری‌ های سیستان و بلوچستان اجرا می شود

  • کد خبر : 154110
  • 28 آذر 1401 - 0:02
طرح استقرار روحانی در کلانتری‌ های سیستان و بلوچستان اجرا می شود
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: طرح استقرار روحانی در کلانتری‌های استان اجرایی شده است.

حجت الاسلام عیسی خانه گیر رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به اینکه هنر پلیس، خنثی کردن جریان‌سازی‌ ها بوده و کار فرهنگی را همه نهادها باید جدی بگیرند، طرح استقرار روحانیان در کلانتری‌های استان اجرایی شده است.

وی افزود: مجموعه عقیدتی سیاسی انتظامی در تقویت دو بُعد اعتقادی و سیاسی فعالیت می‌کند که برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی، سبک زندگی، حفظ قرآن، اعزام کارکنان و خانواده‌ هایشان به سفرهای زیارتی و هدایتگری سیاسی با ارائه تحلیل‌ ها از جمله فعالیت‌ های آن به شمار می‌رود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تقویت و توسعه فضای مجازی برای حضور مؤثر و اثربخش مجموعه انتظامی در عرصه جهاد تبیین نیز از دیگر برنامه‌های راهبردی این نهاد و سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی است.

حجت الاسلام  خانه گیر گفت: راهبرد سازمان عقیدتی سیاسی تربیت پلیس در تراز انقلاب است، اینکه فضای دینی و قرآنی ایجاد کنیم تا پلیس در نوع رفتار و گفتار از آن بهره ببرد.

وی با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی در تربیت نیرو از بدو ورود افرادی که تمایل به خدمت در نیروهای مسلح و به خصوص انتظامی دارند، نقش اساسی دارد، بیان کرد: سازمان عقیدتی سیاسی در طراحی مولفه‌ ها و نظارت بر گزینش، گزینش پلیس تراز انقلاب، تعلیم و تربیت نیروهای جذب شده نقش مهمی دارد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=154110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.