• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8

آیین تودیع و معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان امروز برگزار می شود

  • کد خبر : 154208
  • 07 دی 1401 - 11:45
آیین تودیع و معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان امروز برگزار می شود
هاتف سیستان و بلوچستان - آیین تودیع و معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان با حضور وزیر کشور چهارشنبه ۷ دی در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

آیین تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان با حضور وزیر کشور امشب چهارشنبه ۷ دی در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود که در این مراسم از حسین مدرس خیابانی استاندار سابق سیستان و بلوچستان تقدیر و سردار محمد کرمی به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان معرفی می شود.

محمد کرمی پیش از این فرماندهی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب‌شرق کشور را به عهده داشت که در جلسه هیات وزیران به عنوان استاندار جدید پهناورترین استان کشور منصوب شد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در خصوص استاندار جدید سیستان و بلوچستان اظهار داشت: استاندار جدید سیستان‌ و بلوچستان از همرزمان شهید شوشتری است و برای استمرار خدمت‌رسانی به مردم غیور این استان انتخاب شده است.

وی افزود: حسین مدرس‌خیابانی، استاندار سابق سیستان‌ و بلوچستان در مدت حضور در این استان، با اقدامات جهادی منشأ خدمات زیادی شد.

سخنگوی دولت ادامه داد: آقای مدرس‌خیابانی که به دلیل تمرکز بر مسائل درمانی همسرشان چندین‌ بار درخواست استعفا داشتند، تا آخرین لحظه حضور در استان از کار و تلاش دریغ نکردند.

بهادری جهرمی در پایان تاکید کرد: رویکرد دولت سیزدهم توجه ویژه به استان‌های مرزی و ارائه خدمات مطلوب‌ تر در مناطق کم‌ تر برخوردار است. به همین دلیل در استان‌هایی مانند سیستان‌ و بلوچستان و خوزستان استاندار ویژه انتخاب شده است تا با مشارکت همه اقوام و استفاده از تمام ظرفیت‌های این مناطق، مسیر رشد این استان‌ها بیش‌ از پیش فراهم شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=154208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.