• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

استاندار سیستان و بلوچستان: برای خدمتگزاری به مردم آمده‌ ایم

  • کد خبر : 154434
  • 19 دی 1401 - 23:16
استاندار سیستان و بلوچستان: برای خدمتگزاری به مردم آمده‌ ایم
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما برای خدمتگزاری به مردم آمده‌ایم و اینکه در اتاق خود بنشینیم تا به ما مراجع کنند فایده‌ای ندارد چرا که ما آمده‌ایم کار را برای مردم تسهیل کنیم.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در میرجاوه، از پایانه مرزی این شهرستان بازدید و سپس در فرمانداری و در شورای اداری این منطقه مرزی اظهار داشت: تجارت یکی از فرصت‌ هایی است که مرز در اختیار ما قرار داده که باید از آن به نحوه مطلوب استفاده کنیم فعالیت اقتصادی به معنی فعالیت ماندگار است و مرز باید به مرکز مبادلات اقتصادی تبدیل شود.

وی افزود: منطقه میرجاوه ظرفیت‌ های بی‌ نظیری همچون کشاورزی، معدن و مرز را دارا می‌باشد که باید به فعلیت برسد، بازارچه‌ های خرده فروشی اهمیت فراوانی دارند چرا که امتیاز مرز برای ساکنان و رونق بازار همان منطقه است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی فرصت دیگری برای میرجاوه می‌ باشد، بر این اساس بخش خصوصی باید در تجارت وارد شوند و از فرصت مرز برای فعال کردن واحدهای تولیدی استفاده شود. خداوند ثروت زیادی در این استان به ما ارزانی داشته که باید با کار و تلاش از آن بهره ببریم.

کرمی گفت: ما برای خدمتگزاری به مردم آمده‌ایم و اینکه در اتاق خود بنشینیم تا به ما مراجع کنند فایده‌ای ندارد چرا که ما آمده‌ایم کار را برای مردم تسهیل کنیم و همه دستگاه‌ ها باید باهم هماهنگ باشند و اگر جایی مانعی وجود دارد که نیاز به دستور است ما شفاف و واضح دستور می‌دهیم.

وی تاکید کرد: اگر محکم در میدان باشیم خداوند به ما کمک خواهد کرد اما زمانی که از یاد خدا غافل شدیم برکت از کار ما می‌رود. امروز دشمن به دنبال شکستن اراده‌ها و ایجاد یاس و ناامیدی ست لذا اراده‌ های خود را تقویت کنید.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=154434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.