• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
7

کوه‌ های مینیاتوری چابهار یک اکوتوریسم فوق‌ العاده گردشگری هستند

  • کد خبر : 154615
  • 01 بهمن 1401 - 11:31
کوه‌ های مینیاتوری چابهار یک اکوتوریسم فوق‌ العاده گردشگری هستند
هاتف سیستان و بلوچستان - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: کوه‌های مینیاتوری چابهار یک اکوتوریسم فوق‌العاده است.

سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از کوه‌های مینیاتوری چابهار اظهار داشت: یکی از مزیت‌ های کم نظیر سیستان و بلوچستان، سواحل مکران و چابهار کوه‌ های مریخی و یا مینیاتوری است که یک اکوتوریسم فوق‌العاده است.

وی افزود: پروژه‌هایی برای این منطقه تعریف شده و با کمک و پشتیبانی وزارت برخی زیرساخت‌ ها طراحی می‌شود و موقعیت‌های گردشگری خوبی برای اینجا فراهم خواهد شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: ساحل این منطقه از زیباترین سواحل دنیاست و در کنار کوه‌ های مینیاتوری یک ظرفیت‌ ارزشمند است که امیدواریم در آینده به یک مکان بزرگ گردشگری تبدیل شود.

ضرغامی در بازدید از اسکله شهید بهشتی چابهار بیان کرد: سواحل مکران ظرفیت بسیار بالایی دارد از همین رو باید تدارک حضور گردشگران در این منطقه فراهم شود.

وی تصریح کرد: تامین سوخت یارانه‌ ای کشتی‌های مسافربری در هیات دولت مطرح شده و متقاضیان باید از طریق سامانه ثبت نام کنند و همچنین هزینه افرادی که بدون یارانه سوخت استفاده کرده بودند؛ نیز برگردانده شود.

وی در سفر به چابهار از ظرفیت های گردشگری و تفریحی، ترمینال مسافربری دریایی بندر، نوار ساحلی رمین به گواتر، کوه‌های مریخی و مینیاتوری و مجتمع گردشگری اقیانوس آبی بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات حوزه گردشگری را بررسی کرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=154615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.