• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
7
۴۴ سال افتخار؛

مردم سیستان و بلوچستان امروز ثابت کردند که دشمنان تحلیل اشتباهی از آنها داشتند

  • کد خبر : 154891
  • 22 بهمن 1401 - 16:30
مردم سیستان و بلوچستان امروز ثابت کردند که دشمنان تحلیل اشتباهی از آنها داشتند
هاتف سیستان و بلوچستان - نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمنان مطمئن باشند در مقابل عظمت ملت ایران شکست خواهند خورد زیرا مردم این کشور در سایه باورهای دینی مبارزه را ادامه داده و بر این باورند که با تکیه به رهبر و آرمان‌های انقلاب بر همه اندیشه‌ها پیروز خواهند شد.

ابراهیم عزیزی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در اجتماع راهپیمایی ۲۲ بهمن زاهدان اظهار داشت: مردم مومن و غیور زاهدان امروز ثابت کردند که به اصول و اندیشه‌های انقلاب اسلامی پایدار و دژ خستگی‌ناپذیر انقلاب و نگاه سیاسی مبتنی بر اندیشه‌های دینی هستند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی بویژه سیستان و بلوچستان امروز مانند همیشه حماسه آفریدند و با این حضور حماسی ثابت کردند که با آرمان‌های امام، شهدا و بویژه شهدای امنیت همقدم هستند و دشمن در برابر این مردم دچار عجز و ناتوانی است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما مردم زاهدان به همه وابستگان مکتب بیگانه ثابت کردید که با همه وجود در تمامی صحنه‌ها بویژه این روز پر حماسه ثابت‌قدم هستید و  امروز ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ملت رشید ایران اسلامی است که بدون شک این شجره طیبه انقلاب از چشمه زلال معارف و اعتقادات دینی سیراب شده تا جاییکه امام می‌فرمایند انقلاب ما انقلاب نور بود.

عزیزی گفت: انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران در سحرگاه سال ۵۷ به وقوع پیوست و مردم شریف و شیعه و سنی زاهدان بر این باور هستند که انقلاب اسلامی برای ادامه ارزش‌ها و تحول مبتنی بر اصول و احکام اسلام به پیروزی رسیده و بدون شک خار چشم دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران جایگزین حکومت و قدرت طلبی و ظلم بود، بیان کرد: اسلامی و مردمی بودن، اصل انقلاب اسلامی ملت ایران با سایر انقلاب‌ها است و این انقلاب بر پایه اصول ظهور کرد و فجر جدیدی در تاریخ بشریت بود.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: انقلاب اسلامی ایران شورش خیابانی، سلب آسایش و غیره نبود بلکه تحقق وعده الهی بود و در سایه عمل به فرامین الهی و قرآن رشد و پیشرفت را به ارمغان آورد و به همه دنیا پیام بزرگی داد که ریشه همه ظلم ها در سایه خدا نابود می شود.

وی تصریح کرد: نظامی که در سایه استکبار حرکت کند محکوم به نابودی است و امروز این پیام همچنان به همه دنیا مخابره شد که ملت ایران همه امور و اصولشان بر پایه ارزش‌های دینی است و هر آنچه انقلاب بزرگ و با عظمت باشد، تهدیدهای بزرگ پیش رو دارد همانطور که دشمنان در این ۴۴ سال همواره قصد توطئه افکنی داشتند که خوشبختانه با تلاش مردم و گروه‌ها نقشه‌های آنان مانند همیشه نقش برآب شد.

عزیزی گفت: باید بپذیرم که همه اینها به یُمن وحدت، ایمان، مقاومت، شجاعت و بصیرت بوده و وحدت رمز موفقیت و ایستادگی است.

وی ادامه داد: این انقلاب بزرگ در ذات خود پیام های امید را به همراه داشت که به دنیا ابلاغ کرد و خروج انسان از بردگی و خواری و حقارت در سایه انقلاب اسلامی است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: امروز لبنان، فلسطین، عراق، افغانستان، سوریه، یمن و سایر بلاد اسلامی که روبروی مستکبران ایستاده‌اند در سایه همین انقلاب بزرگ بوده و ملت ایران پشت ابر قدرت‌ها را به خاک کشیده و در سایه حماسه امروز پیام های مهمی را به مردم دنیا مخابره خواهد کرد.

وی گفت: راهپیمایی امروز ملت ایران و مردم شریف و غیور سیستان و بلوچستان بویژه زاهدان برای دنیا پیامی دارد که نشان می‌دهد فشارها و پیام‌های دشمنان این انقلاب نه تنها موجب عقب‌نشینی نمی‌شود بلکه ما را تهاجمی‌تر کرده و ذرهای از آنها عقب نمی‌کشیم و هر اقدام شما پاسخ قاطع این ملت را در پی‌خواهد داشت.‌

عزیزی افزود: دشمنان ملت بدانند مردم این کشور در سایه ایمان و وحدت آنان را از هر اقدام خصمانه پشیمان خواهند کرد و به نیابت از مردم ایران و عضوی از خانه ملت اعلام می‌کنم اگر به امنیت مردم خدشه‌ای وارد شود امنیت شما را خواهیم گرفت و در سایه این حضور و برکت و ایستادگی و وحدت شیعه و سنی اعلام می‌کنیم که اگر به آرامش ما صدمه بزنید آرامش را از شما می‌گیریم.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: ملت ایران امروز به دنیا درس بزرگی داد و ثابت کرد همه با هم در سرنگونی دشمنان تلاش و افتخار می‌کنیم که برای اصول خود ایستاده و همه با هم عهد می‌بندیم ذره‌ای از آرمان های شهدا خارج نشویم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=154891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.