• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

جشن بزرگ روز جوان در زاهدان برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 155077
  • 13 اسفند 1401 - 0:03
جشن بزرگ روز جوان در زاهدان برگزار خواهد شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بمناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان جشن بزرگی در زاهدان برگزار خواهد شد.

ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هفته جوان از ۱۱ تا ۱۷ اسفندماه جاری در سطح کشور با اجرای برنامه‌های متنوعی برنامه ریزی و گرامی داشته می‌شود که امسال بر اساس برنامه‌های تدوین شده، ۱۰۰ ویژه برنامه در سطح استان سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

وی افزود: تجلیل از ۱۲ جوان برتر و ۲۶ جوان در سطح شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در روز جشن با حضور استاندار و مسئولین نیز اجرایی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان شعار برنامه های هفته جوان امسال را “جوان پرچم‌دار پیشرفت ایران” عنوان کرد و گفت: برپایی ایستگاه‌های ورزشی، مشاوره رایگان و نشست با سمن‌ها از دیگر برنامه‌های هفته جوان در سیستان و بلوچستان خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان غباروبی گلزار شهدا، دیدار با فرمانداران و ائمه جمعه، سخنرانی در نماز جمعه، برگزاری رقابت‌های ورزشی و جشنواره‌های گردشگری، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برپایی همایش‌های پیاده‌روی و برگزاری جلسات مشاوره رایگان ازدواج را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در هفته جوان در سطح استان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات گفت و شنود با جوانان در برخی شهرستان‌های سیستان و بلوچستان مانند زابل و ایرانشهر، پاکسازی طبیعت، تبلیغات محیطی و تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار و غیره از دیگر برنامه پیش بینی شده هفته جوان در این استان است.

وی تاکید کرد: یک نشست مشترک بین جوانان سیستان و بلوچستان با جوانان عمان، افغانستان و پاکستان برنامه ریزی شده و طرح آن هم به وزارت ورزش و جوانان ارسال و موافقت اولیه طرح گرفته شده و پیش بینی می‌شود با دریافت مجوزهای لازم این نشست در تیرماه برگزار شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=155077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.