• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

اجرای طرح باز آفرینی شهری در زاهدان

  • کد خبر : 155099
  • 13 اسفند 1401 - 11:36
اجرای طرح باز آفرینی شهری در زاهدان
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای طرح باز آفرینی شهری در زاهدان گفت: همه تلاش ما خدمت به مردم در اقصی نقاط این استان پهناور است.

 به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی با حضور در جمع مردم محله «کریم آباد» زاهدان اظهار داشت: ارتباط با خداوند انسان را بزرگ می کند و به فرد ارزش می دهد.

وی افزود: ارتباط با خدا باعث می شود تا یک زندگی زیبا داشته باشیم چرا که همه عالم در ید قدرت الهی است و همه ما مخلوق خداوند هستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه همه ما در محضر خدا هستیم و او شاهد و ناظر بر همه امور است، تصریح کرد: وقتی با نگاه توحیدی خدمت می‌کنیم دیگر منافع شخصی برای ما اهمیتی ندارد و آن‌چه مهم است، رضای الهی خواهد بود.

وی تصریح کرد: قرآن کتاب هدایت است و راه درست را نشان می‌دهد لذا باید عمل صالح انجام داده و به فرامین الهیات گوش فرا دهیم.

کرمی با تاکید بر توجه به قشر محروم جامعه بیان کرد: ما اگر کار را برای رضایت خداوند انجام دهیم قطعاً خداوند به آن برکت می‌دهد که این امر مصداق عمل صالح است.

وی با اشاره به اهمیت هم افزایی و اتحاد در انجام کارها تصریح کرد: با اتحاد و همدلی همه امور را به پیش ببرید چرا که این اتحاد موجب برکت است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای طرح باز آفرینی شهری گفت: همه تلاش ما خدمت به مردم در اقصی نقاط این استان پهناور است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند به کار،تلاش و کوشش پاداش می دهد لذا کار کنید چرا که این کار کردن شادابی می آورد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=155099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.