• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

پایگاه اورژانس جاده‌ای چابهار احداث و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار گرفت

  • کد خبر : 155302
  • 22 اسفند 1401 - 13:33
پایگاه اورژانس جاده‌ای چابهار احداث و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار گرفت
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر غذا، دارو و سلامت سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با هدف توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال پایگاه اورژانس جاده ای احداث شد.

دکتر سعید علی بزرگزاده مدیر غذا، دارو و سلامت سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: با بهره برداری از پایگاه اورژانس جاده ای که در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر در بلوار امام رضا (ع) که در یکی از کانون های پرتردد جاده ای شهرستان احداث شده از این پس ارائه خدمات به حوادث در کترین زمان صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: این پایگاه اورژانس از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار ساخته شده و برای بهره‌برداری و ارایه خدمات در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر می باشد.

مدیر غذا، دارو و سلامت سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به تداوم فعالیت‌های این سازمان برای توسعه فضاهای بهداشت و درمانی منطقه، بیان کرد: ۲ مرکز جامع سلامت در روستای تیس و منطقه آزاد چابهار نیز در دست احداث است تا بتواند خدمات شایسته‌ ای در این حوزه به ساکنان و گردشگران ارایه دهد.

دکتر بزرگزاده گفت: تخصیص زمین‌ برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی و بیمارستان تامین اجتماعی و همچنین تامین سرمایش بیمارستان امام علی (ع) بخشی از اقدامات سازمان منطقه آزاد چابهار در عمل به مسوولیت‌های اجتماعی خود در حوزه بهداشت و درمان منطقه است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=155302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.