• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8

مراسم تکریم و معارفه شهردار جدید ساربوک قصرقند برگزار شد

  • کد خبر : 155370
  • 24 اسفند 1401 - 19:55
مراسم تکریم و معارفه شهردار جدید ساربوک قصرقند برگزار شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مراسم تکریم و معارفه شهردارجدید شهر ساربوک قصرقند با حضور فرماندار قصرقند، بخشدار ساربوک، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرقند، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی قصرقند، شورای اداری، جوانان و منتفذین شهر در مسجد جامع نور برگزار گردید.

مرتضی سایگانی سرپرست فرمانداری شهرستان قصرقند مراسم تکریم و معارفه شهردار جدید ساربوک اظهار داشت: خدمات نظام با توجه به محدودیتها و تحریم های ظالمانه در جای جای ایران اسلامی حتی در دورترین نقطه کشور خودنمایی می کند.

وی افزود: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اولویتهاست و شهرداران ضمن استفاده از مشارکت جوانان و همفکری با مردم و خدمتگذرای به آنها را در اولویت کارهایشان قرار بدهند.

حاج محمد کریم عزیزی بخشدار ساربوک و نماینده استان در شورای عالی استانها نیز در این مراسم با برشمردن خدمات انجام شده در دوران سرپرست سابق شهرداری اظهار داشت: شهردار ساربوک که از نیروهای بومی و توانمند بخش هست، بایستی مشورت، استفاده از خرد جمعی و بهره جستن از تجربیات شهرداران سابق و مشارکت مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی افزود: فردی که میخواهد سکان شهرداری ساربوک را به عهده بگیرد از جوانان خوش نام و کاری این منطقه است تکریم ارباب رجوع و ارج نهادن به آنها میبایست ضمن تعالی و توسعه شهر، به فکر درآمدی پایدار باشد و بستر سرمایه گذاری را در این شهر فراهم نماید.

اسلام رئیسی شهردار جدید ساربوک نیز اظهار داشت: برنامه های ترسیم شده در مدت تصدی این مسئولیت در کوتاه مدت میان مدت خواهد بود، که از همین ساعت پیگیری و استارت خواهند خورد.

وی افزود: بدون مشارکت مردم و استفاده از اندیشه آنها نتیجه ملموس نخواهد بود، لذا از کلیه نخبگان و صاحبان فکر درخواست میشود ما را در اهداف شهری مساعدت نمایند.

گفتنی ست؛ در پایان مراسم با اهدای لوح یادبود از طرف سرپرست سابق شهرداری ساربوک کارکنان شهرداری مورد تقدیر قرار گرفتند و از خدمات رشیده رئیسی با سمت جدید بعنوان مشاور فرماندار قصرقند در امور بانوان و خانواده قدردانی و اسلام رئیسی بعنوان شهردار جدید ساربوک معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=155370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.