• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
8

پروژه های بهداشت و درمان کنارک بعد از چهار ماه کلنگ زنی هنوز شروع به ساخت نشده اند

  • کد خبر : 155400
  • 28 اسفند 1401 - 16:38
پروژه های بهداشت و درمان کنارک بعد از چهار ماه کلنگ زنی هنوز شروع به ساخت نشده اند
هاتف سیستان و بلوچستان - فرماندار کنارک گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر که شهرهای جنوب استان را تحت پوشش دارد علیرغم پیگیری ها توجهی به ارتقای شاخص های سلامت شهرستان کنارک ندارد متاسفانه پروژه های بهداشت و درمان بعد از چهار ماه کلنگ زنی هنوز عملیات ساخت آن شروع نشده است.

عبدالغفور حوت گفت: شهرستان کنارک نیازمند ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی است تا علاوه بر حل مشکلات حوزه سلامت بتوانیم شهرستانهای همجوار نظیر زرآباد که بیمارستان ندارد پوشش و خدمات درمانی ارایه دهیم.

وی بر افتتاح هر چه سریعتر بیمارستان نیروی دریایی کنارک، تامین تجهیزات و استخدام نیروی انسانی بصورت استاندارد و براساس چارت سازمانی وزارت بهداشت تاکید و خاطرنشان کرد: تکمیل چارت نیروی انسانی و مراکز بهداشتی و درمانی و خدمات حوزه سلامت باید کامل باشد تا مشکلی در این خصوص نباشد.

وی گفت: شدیدا از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر مردم شهرستان کنارک گلایمند هستند و سوال من این است که چرا مدیران دانشگاه علوم پزشکی علیرغم کمبودهای پزشکی، نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات توجهی به ارتقای شاخص های بهداشت و درمان کنارک ندارند.

وی بیان کرد: پنج پروژه بهداشتی و درمانی بیش از چهار ماه کلنگ زنی شده اما متاسفانه حتی شروع نشده اند این خود نوعی بی توجهی به حل مشکلات مردم است که شدیدا بدبینی و ناامیدی به دولت ایجاد می کند و دولت زیر سوال می رود که چرا پروژه کلنگ زنی شده و شروع نمی شود.

فرماندار کنارک ادامه داد: امیدوارم مدیریت جدید دانشگاه بتوانند با تغییر نگاه منفی مسوولان قبلی دانشگاه به توسعه شهرستانهای سواحل مکران، مشکلات پیش رو را مرتفع کنند و امیدآفرینی کنند.

حوت گفت: یکی از خیران سه ماه سرگردان است و شخصا هزینه اوژانس را تقبل کرده است و آمده است تا با سرمایه خودش برخی مشکلات حوزه بهداشت و درمان را برطرف کنند ولی در حد یک نقشه نتوانستند همراهی و کمک کنند، چرا با این اقدامات خیران را ناامید می کنند وقتی خودشان اعتباری ندارند حداقل بگذارند خیران کار کنند و مشکلات مردم را مرتفع کنند.

وی گفت: متاسفانه کنارک از نظر سلامت در وضع خوبی نیست و بعنوان فرماندار از عملکرد حوزه بهداشت و درمان شدیدا نگران و ناراضی هستم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=155400

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.