• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

طرح کنترل و نظارت بر جایگاه‌ های عرضه سوخت در چابهار اجرا می شود

  • کد خبر : 155583
  • 09 فروردین 1402 - 21:38
طرح کنترل و نظارت بر جایگاه‌ های عرضه سوخت در چابهار اجرا می شود
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار ، از ادامه اجرای طرح کنترل و نظارت بر عرضه ‏سوخت در مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی خبر داد.

سید کیومرث کمالیار مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران نوروزی و نیز کنترل مستمر بر جایگاههای منطقه طرح نظارتی پایش ، کنترل و نظارت بر جایگاههای جنوب سیستان و بلوچستان که از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز شده بود در قالب گلگشت های نوروزی همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه ضمن اشاره به حضور واحدهای سامانه هوشمند سوخت، مهندسی فرآورده ها، روابط عمومی، بازرگانی، اچ اس ای، مهندسی و نواحی در این پایش ها افزود: تمامی موارد مربوط به مجاری عرضه از قبیل عملیات جایگاهها، کنترل کمی و کیفی فرآورده ها، شکواییه های مردمی، موارد مربوط به ایمنی و نظافت نمازخانه ها، جایگاه و سرویس های بهداشتی مورد رصد همکاران قرار می گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی کلیه همکاران ستادی و عملیاتی منطقه در راستای آماده سازی جایگاهها برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی بیان کرد: به منظور ایجاد محیط مناسب برای میزبانی از مسافران نوروزی، کلیه واحدهای ستادی، عملیاتی و نواحی، با اخذ تمهیدات لازم، آماده خدمت رسانی شبانه روزی به همشهریان و مسافران عزیز هستند.

گفتنی ست؛ که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار یکی از مناطق ٣٧ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است که و در منتهی الیه جنوب شرق ایران فعالیت می کند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=155583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.