• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

استاندار: تقویت فرهنگ کار باید توسط کارگروه اشتغال سیستان و بلوچستان دنبال شود

  • کد خبر : 155884
  • 22 فروردین 1402 - 10:39
استاندار: تقویت فرهنگ کار باید توسط کارگروه اشتغال سیستان و بلوچستان دنبال شود
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اشتغال و مهارت باید با هم ایجاد شود بنابراین تقویت فرهنگ کار و آموزش مهارت نیز یکی از موضوعات مهمی است که کارگروه اشتغال باید به آن بپردازد.

محمد کرمی شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان اظهارداشت: باید با جدیت پیگیری کنیم تا شعار سال در کف میدان تحقق پیدا کند.

وی افزود: بخش مهمی از خدمات در سیستان و بلوچستان به حوزه پزشکی اختصاص دارد که سالانه گردش مالی فراوانی را به خود اختصاص داده از همین رو باید برای استفاده از این ظرفیت برنامه ریزی کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید در حوزه صدور مجوزها در این استان روان سازی شود زیرا این امر موجب توسعه اشتغال در منطقه خواهد شد.

وی افزود: اشتغال و مهارت باید با هم ایجاد شود بنابراین تقویت فرهنگ کار، آموزش و مهارت نیز یکی از موضوعات مهمی است که کارگروه اشتغال باید به آن بپردازد.

کرمی ادامه داد: شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان باید تولید کننده باشند و این تولیدات نیز از طریق مرزهای خودمان به سایر کشورها صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید با استفاده از این ظرفیت‌ها اشتغال پایدار را ایجاد کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: برگزاری جلسات برای برطرف کردن مشکلات و انجام کارهای اساسی است بنابراین هر یک از افراد باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه اشتغال باید به نقطه‌ای برسیم که فرد بین مشاغل مختلف حق انتخاب داشته باشد و صرفا بر اساس اجبار و از روی بیکاری شغل خود را انتخاب نکند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=155884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.