• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

۳۳۰۰ درخواست تولید نیروگاه خورشیدی حمایتی در سیستان و بلوچستان در انتظار عقد قرارداد هستند

  • کد خبر : 156540
  • 21 اردیبهشت 1402 - 8:46
۳۳۰۰ درخواست تولید نیروگاه خورشیدی حمایتی در سیستان و بلوچستان در انتظار عقد قرارداد هستند
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار و ۳۰۰ درخواست تولید نیروگاه خورشیدی حمایتی در سامانه مهرسان ثبت و در انتظار عقد قرارداد و معرفی به بانک هستند.

مهندس محمد رئیسی در گفت و گو  با هاتف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در یک سال گذشته هزار و ۶۶۴ مگاوات انرژی، از طریق نیروگاه های خورشیدی مقیاس کوچک این استان تولید و وارد شبکه توزیع برق شد.

وی با بیان اینکه ۲۱۲ واحد انرژی تجدید پذیر خورشیدی و بادی در حوزه توزیع نیروی برق این استان فعال است، بیان کرد: تعداد نیروگاه‌های خورشیدی با قدرت پنج کیلووات این استان ۲۰۴ واحد، تعداد نیروگاه های خورشیدی با قدرت ۲۰ کیلووات سه واحد، تعداد نیروگاه های خورشیدی با قدرت ۵۰ کیلووات ۲ واحد، تعداد نیروگاه های خورشیدی با قدرت سه کیلووات یک واحد و تعداد نیروگاه بادی این استان با قدرت انرژی پنج کیلووات یک واحد است.

وی افزود: توسعه انرژی‌های تجدید پذیر امروز یکی از ضروری ترین نیازهای کشور است که در در دولت سیزدهم به عنوان یکی از برنامه های محوری افزایش ظرفیت تولید برق کشور مورد تاکید است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با اشاره به درآمد چهار میلیارد تومانی شهروندان سیستان و بلوچستانی از نیروگاه های خورشیدی، خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان طبق گفته کارشناسان حوزه انرژی‌های تجدید پذیر از جهت ساعت‌های آفتابی، درجه حرارت منطقه و وزش باد از استعدادهای کشور در حوزه استفاده از انرژی‌های پاک است.

از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نمی کنیم

مهندس رئیسی افزود: خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان یک نعمت الهی است که باید قدردان و شکرگزار این نعمت باشیم.

وی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات به حق مردم از جمله محورهای مهم مورد توجه شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان است که برای موفقیت در این راه و کسب رضایت مردم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به رسالت این شرکت که خدمت رسانی شایسته به مردم است، از هیچ کوششی در راستای تحقق این امر دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق از جمله سازمان های خدمت رسانی در کشور است که لزوم تعامل و همکاری هر چه بیشتر بین این ۲ سازمان در راستای خدمت رسانی به مردم باید مورد توجه باشد.

نقش رسانه در همه بخش ها مهم و اثرگذار است/ رسانه های را همکار خود می دانیم

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: امروزه نقش رسانه در عرصه های مختلف جامعه چون توسعه و زیرساخت، تولید و اشتغال، مسائل اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و غیره بسیار مهم و تاثیر گذار است.

رئیسی بیان کرد: یکی از نقش های مهم رسانه ها انعکاس صحیح خدمات دولت و ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه است.

وی با بیان اینکه توسعه شهر و هر منطقه در گرو حضور ارزشمند رسانه و مطبوعات است، گفت: فعالیت این بخش به جهت حلقه ارتباطی بین مردم و مسوولان برای بیان و رفع مشکلات و ایجاد تعامل جهت ارتقای خدمات به مردم بسیار مهم است.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رسانه ها در سیستان و بلوچستان با رعایت اصل امانت داری در انعکاس بی طرفانه اخبار رسالت واقعی خود را انجام داده اند و در شرایط سخت در حال فعالیت هستند، لذا از همه رسانه ها درخواست می شود به عنوان یک همکار ما را در رسیدن به اهداف همراهی و کاستی ها و مشکلات را انعکاس دهند تا بهتر بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه رسانه ها همواره ارتباط تنگاتنگی با مسوولان و مردم استان دارند و با توجه به اصول سرعت، صحت و دقت در انتشار صحیح اخبار اقدام می‌کنند، گفت: با توجه به آغاز پیک تابستان سال جاری، نقش رسانه های استان در همراهی و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق بسیار مهم است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=156540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.