• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به درخواست مردم برای پزشک مرکز جامع سلامت ساربوک توجه داشته باشند

  • کد خبر : 156570
  • 22 اردیبهشت 1402 - 21:52
مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به درخواست مردم برای پزشک مرکز جامع سلامت ساربوک توجه داشته باشند
هاتف سیستان و بلوچستان - امام جمعه مسجدنور شهر ساربوک گفت: مردمی که ولی نعمتان این مرز و بوم هستند چرا مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با بی برنامگی و توجه به خواسته های آنها اقداماتی را در شهر ساربوک قصرقند انجام می دهند.

مولوی فضل الله رئیسی امام جمعه مسجدنور شهر ساربوک در خطبه های نماز جمعه این شهر نسبت به لغو قرارداد پزشک ساربوک انتقاد و اظهار داشت: دکتر احسان پورمعمار که در مرکز جامع سلامت ساربوک خدمات میداد را به ساربوک برگردانید.

وی افزود: مردم از خدمات رسانی ایشان نهایت رضایت را دارند،لذا ما از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر درخواست داریم به خواست مردم لبیک بگویند و ایشان را به مرکز جامع سلامت ساربوک برگردانند و چنانچه میخواهند راستی آزمایی کنند میتوانند عوامل خود را بفرستند و از تک تک مردم نسبت به عملکرد پزشک نظرخواهی کنند.

امام جمعه مسجدنور شهر ساربوک ادامه داد: مواقعی که دکتر پورمعمار در مرکز جامع سلامت بوده، مردم شهر ساربوک و روستاهای مجاور بالغ بر ۱۵ هزار نفر و بعضا از شهر قصرقند را انصافا با امکانات موجود، خدمات می داد بعبارتی ایشان در نبود بیمارستان در شهرستان خدمات رسانی میکرد و همچنین همسر ایشان که در شهر ساربوک مطب دایر کرده هم خدمات آن مورد رضایت مردم هست. طبق گزارشات مردمی رسیده وی تا پاسی از شب خدمات پزشکی ارائه میکند.

مولوی رئیسی گفت: وقتی شوهر ایشان از ساربوک برود پیرو آن مطب پزشکی هم تعطیل و جمع خواهد شد. مردم هم ناخواسته از خدمات پزشکی این مطب محروم خواهند شد. مجبورٱ با صرف وقت و هزینه های اضافی به شهرستانهای مجاور بروند.

وی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات آن برای مردم است و وقتی مردم از جایی، نهادی و شخصی رضایت دارند قطع به یقین مورد حمایت نظام و حاکمیت خواهد بود. در نتیجه ضرورت دارد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر که خادم مردم هستند به درخواست استقرار پزشک نظر مثبت بدهند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=156570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.