• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

رئیس جمهور ۱۱ پروژه توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان را افتتاح می کند

  • کد خبر : 156763
  • 27 اردیبهشت 1402 - 17:11
رئیس جمهور ۱۱ پروژه توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان را افتتاح می کند
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با حضور رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان ۱۱ پروژه توزیع نیروی برق شامل احداث، اصلاح و توسعه شبکه برق در سطح استان سیستان و بلوچستان با مجموع اعتبار ۴۱ میلیارد تومان را افتتاح و بهره‌برداری می کنند.

مهندس محمد رئیسی در گفت و گو با خبرنگار هاتف سیستان و بلوچستان اظهار کرد: توسعه شبکه برق روستایی در شهرستان نیکشهر، احداث شبکه فشار متوسط با هادی روکش دار جهت تعدیل فیدر دیرمان بخش پلان، نصب یک دستگاه بوستر در نیکشهر، جابجایی پایه‌های معابر روستایی در شهرستان‌های چابهار و کنارک، رفع افت ولتاژ روستایی در شهرستان‌های دشتیاری و نیکشهر، تعویض شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در شهرستان‌های دشتیاری، چابهار و نیکشهر و برقرسانی به ۵۰۰ واحد از مجموع هزار واحد منطقه مرادآباد چابهار، از جمله پروژه ها در این سفر است که توسط رییس جمهور افتتاح می شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ادامه داد: احداث و اصلاح حدود ۸۳ کیلومتر شبکه برق، نصب ۲۶ دستگاه ترانسفورماتور و یک دستگاه بوستر از دیگر برنامه قابل افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه برای افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها حدود ۴۱ میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه ها حدود ۱۴ هزار خانوار این مناطق از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره مند می شوند.

سیدابراهیم رئیسی پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت با هدف افتتاح تعدادی پروژه به منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.

افتتاح بازارچه خرده‌فروشی «پیشین» شهرستان راسک که جزو مصوبات نخستین سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان بوده در راستای اجرای سیاست مهم دولت در زمینه افزایش تبادلات با کشور همسایه و افتتاح سد مخزنی «کهیر» شهرستان کنارک به منظور بهره‌برداری از منابع آب حوضه آبریز رودخانه کهیر مهمترین برنامه‌های سفر رئیس جمهور به این استان است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=156763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.