• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

۲۳ جلد شناسنامه برای فاقدین شناسنامه بخش پلان شهرستان چابهار صادر شد

  • کد خبر : 157114
  • 09 خرداد 1402 - 22:10
۲۳ جلد شناسنامه برای فاقدین شناسنامه بخش پلان شهرستان چابهار صادر شد
هاتف سیستان و بلوچستان - سرپرست ثبت احوال پلان گفت: 23 جلد شناسنامه جدید با حضور اسماعیل درتاج بخشدار پلان، محمد شریف بادپا عضو شورای شهرستان به فاقدین شناسنامه بخش پلان چابهار اهداء شد.

عبدالحق آسوبار سرپرست اداره ثبت احوال بخش پلان شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار هاتف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شناسنامه یکی از اسناد مهم سجلی است که نمایانگر وقایع چهارگانه حیاتی اشخاص است، اینها مواردی هستند که در شناسنامه به طور خاص به آنها اشاره می‌شود از این جهت داشتن شناسنامه برای همه افراد جامعه امری ضروری است و حاکمیت برای جمع‌ آوری اطلاعات و کنترل امور شهروندان به وجود آن نیازمند دارد بنابراین طبیعی است که حتی‌المقدور برای همگان شناسنامه صادر شود و تجزیه و تحلیل عوامل اثر گذار در این وقایع می تواند در برنامه ریزی های فرهنگی ، اجتماعی ، سلامت وسایر نیازمندیها ایفای نقش کند.

وی افزود: بر اساس قانون ثبت احوال به عنوان دبیر کمیته فاقدین شناسنامه نسبت به دریافت مدارک اقدام و مطابق دستورالعمل‌ها برای این افراد پرونده تشکیل می‌ گردد و جهت بررسی و تایید هویت به دستگاههای ذیربط ارسال می شود.

سرپرست اداره ثبت احوال بخش پلان شهرستان چابهار ادامه داد: هدف ثبت احوال افزایش سطح رضایتمندی مراجعین است و تلاش می نماید تا بتواند خدمات هویتی را به بهترین نحو به مراجعین ارائه نماید.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=157114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.