• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6

امام راحل (ره) انسانی قاطع در انجام امورات اسلام بودند

  • کد خبر : 157283
  • 14 خرداد 1402 - 20:07
امام راحل (ره) انسانی قاطع در انجام امورات اسلام بودند
هاتف سیستان و بلوچستان - عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، گفت: هدف ایشان وحدت و انسجام میان امت اسلامی بود که با تشکیل امت واحده بر این امر تلاش نمودند و پیوسته پیروان خود را توصیه و تاکید می کردند و نقشه راهی برایشان ترسیم می نمودند.

مولوی نذیر احمد سلامی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با اشاره به اندیشه تقریبی ایشان و تأثیرات این نگرش بر جهان اسلام، اظهار داشت: امام خمینی(ره) یک شخصیت بزرگ سیاسی دینی بودند؛ توصیه می کنم در ایام رحلت ایشان فرصتی برای تبیین ابعاد زندگی توسط اصحاب رسانه و متولیان امر انجام گیرد.

وی افزود: امام راحل(ره) انسانی قاطع در انجام امورات اسلام بودند؛ اگر موضوع و مسئله ای را به صلاح اسلام و مردم می دانستند بدون هیچ وقفه ای آن را انجام می دادند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: ایشان در راه خود ثابت قدم بودند و هیچ نیرویی که ایشان را از اهداف خود متوقف کند وجود نداشت و در این مسیر ترسی نداشتند.

مولوی سلامی گفت: دیگر هدف ایشان وحدت و انسجام میان امت اسلامی بود که با تشکیل امت واحده بر این امر تلاش نمودند و پیوسته پیروان خود را توصیه و تاکید می کردند و نقشه راهی برایشان ترسیم می نمودند.

وی تاکید کرد: ایشان سیاست را با دیانت آمیخته می دانستند و می فرمودند: “سیاست ما عین دیانت ما است و بالعکس”، این باور عامل موثری در پیروزی و فتوحات امام(ره) بوده است، در تاریخ این که یک شخصیت انقلابی در زمانی کوتاه به موفقیت رسید به این دلیل بوده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=157283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.