• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

تسریع در ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار اصلی‌ترین درخواست مردم سواحل مکران است

  • کد خبر : 157448
  • 24 خرداد 1402 - 8:13
تسریع در ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار اصلی‌ترین درخواست مردم سواحل مکران است
سیستان و بلوچستان - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار گفت: تسریع در ساخت بیمارستان 540 تختخوابی چابهار که کلنگ آن توسط وزیر بهداشت در سال 1397 زده شده و پنج سال بلاتکیلف است، اصلی‌ترین درخواست مردم سواحل مکران است.

جواد سپاهی در جلسه شورای اداری شهرستان چابهار اظهار داشت: در کنار ساخت و تکمیل این بیمارستان در شهر چابهار قلب توسعه سواحل مکران و آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۲۲۰ تحتحوابی نگور دشتیاری، بیمارستان ۶۴ تختخوابی پلان، بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی کنارک و بیمارستان ۹۶ تختخوابی زرآباد، می توان گفت با این اقدامات شاخص های سلامت ارتقا و بخشی از مشکلات ساحل نشینان حل می شود.

وی بیان کرد: از تمامی رسانه های تصویری، نوشتاری و خبرگزاری های شهرستان در اریه گزارشات درست و صحیح به مردم و مطالبه گری درست که می تواند توسعه چابهار و منطقه را به همراه خواهد داشت، ویژه تشکر می کنم.

فرماندار چابهار ضمن تشکر از کلیه دستگاه های اجرایی در برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره)و ۱۵خرداد، گفت: هفته محیط زیست و گردشگری و جهاد کشاورزی را به تلاشگران این عرصه های تبریک می گویم.

سپاهی ادامه داد: با توجه به اطلاع رسانی به موقع خبرگزاری‌های شهرستان چابهار به ویژ] خبرگزاری جمهوری اسلامی و خبرگزاری صداوسیما در باره توفان حاره‌ای و همکاری مردم به ویژه صیادان و پیگیری خبرها از منبع موثق پنجره‌ای جدیدی را در اطلاع رسانی و خرد جمعی رقم زد.

وی افزود: وضعیت بیمارستان چابهار برای خدمات رسانی مردم شهر چابهار و سایر شهرهای حوزه جنوب استان و سواحل مکران قابل قبول نیست و باید به صورت یک بحران به آن نگاه شود و در کوتاه مدت بازسازی و در بلند مدت ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختوابی در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تامین آب شبانه روزی بیمارستان چابهار یکی از مشکلات است که امیدوارم متولیان امر هر چه سریعتر چاره اندیشی و بر استحکام و مقاوم سازی ساختمان بیمارستان که هم اینک با جک نگهداری می شود فکری اساسی شود.

وی تصریح کرد: همچنین در موضوع اوقات فراغت اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش اقدامات لازم را انجام دهند تا جوانان تابستان خوبی را داشته باشند.

رییس شورای اداری شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: جهاد تبیین در اولویت کاری مدیران باشد و مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی همکاری و پاسخگویی لازم را با اعضای شورا ی شهرو رسانه ها را داشته باشند.

وی ادامه داد: از خبرنگاران شهرستان چابهار جهت انعکاس مطالبات مردم در یک ماه گذشته که رسالت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دادند تشکر می‌کنم و تمامی مدیران در پاسخ گویی به خبرنگاران از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

فرماندارچابهار گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اقامه نماز در ادارات باید در اولویت مدیران باشد و تکریم ارباب رجوع وتوجه به زیرساخت های توسعه ای، توجه ویژه ای داشته باشند.

سپاهی از نبود آب شبانه روزی در شهر چابهار و فرسودگی شبکه آبرسانی و نبود لوله آب در برخی از نقاط شهر انتقاد کرد و افزود: اینکه شهر چابهار به عنوان مرکز بزرگترین بندر اقیانوسی در همجوار آب‌های بیکران آب شبانه روزی نداشته باشد جای تاسف است لذا هر چه سریعتر برای پایان دادن به آب جیره بندی تلاش شود.

وی بر وضعیت نامناسب نانوایی‌ها و صدور مجوز پروانه برای حل مشکلات در کمترین زمان ممکن و مدیریت تامین دام مورد نیاز برای عید قربان تاکید کرد و افزوذ: از اداره برق، برای اقدامات خوب و اطلاع رسانی به مردم در مورد خاموشی ها این فصل. مشارکت در امور انتقال خون جهت تامین خون مورد نیاز و از مدیر عامل و همکاران سازمان منطقه آزاد و همراهی بیشتر در خصوص موضوعات فرهنگی و توجه ویژه به امر به معروف و نهی از منکر تشکر ویژه دارم.

در این نشست با توجه به استعفای عمر بلوچ از عضویت در شورای اسلامی شهر چابهار آقای شهداد بلوچ بعنوان عضو جدید شورای شهر معرفی شد.

 

 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=157448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.