• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
9

سرباز بلوچی که بهمراه همرزمش در زاهدان به شهادت رسید را بشناسید

  • کد خبر : 158112
  • 18 تیر 1402 - 0:52
سرباز بلوچی که بهمراه همرزمش در زاهدان به شهادت رسید را بشناسید
هاتف سیستان و بلوچستان - مبین رشیدی سرباز بلوچ اهل سنت بهمراه همرزمش شهید کیخا، که در مقابله با تروریست‌های مسلح جیش الظلم در حمله به کلانتری 16 زاهدان به شهادت رسید را بشناسید.

مبین رشیدی سرباز وظیفه اهل زهک زابل در عملیات تروریستی در کلانتری ۱۶ زاهدان به فیض رفیع شهادت نائل گشت.

این شهید ۲۱ ساله اهل سنت و بلوچ بود. مبین مجرد بود و ۱۸ ماه خدمت کرده بود. یک ماه اضافه خدمت این سرباز چندی پیش با عفو رهبری بخشیده شده بود و روزهای پایانی خدمتش را می گذراند.

صبح امروز شنبه، کلانتری ۱۶ زاهدان مورد حمله مسلحانه و تروریستی قرار گرفت. در این حمله مسلحانه ۴ تروریست به هلاکت و یک سرباز وظیفه و یک نیروی کادر پلیس به شهادت رسیدند. گروهک تروریستی جیش الظلم با اعلام بیانیه‌ای این حمله را برعهده گرفت.

سالیان طولانی است که مردم استان سیستان و بلوچستان بعنوان پایتخت وحدت ایران اسلامی در کنار یکدیگر برای دفاع از کیان انقلاب و اسلام دفاع می کند.

شهید رشیدی ۲۱ ساله اهلسنت بلوچ بود که در کنار همرزم شهیدش،شهید کیخا در ناکام گذشتن جیش الظلم برای رسیدن به مقاصد خودش،جانانه دفاع و شربت شهادت را نوشید تا بار دیگر به دشمنان این مرز و بوم بگوید که سنی و شیعه برای دفاع از خاک خودشان متحد هستند.

گریه های سوزناک فرزندان خردسال شهید کیخا نیز گواه از مظلومیت یاران این خاک و بوم را به جهانیان می رساند که استکبار جهانی در تلاش است با همراهی افراد فریب خورده نقشه های خود را جهت سلب امنیت در ایران اسلامی و بویژه استان سیستان و بلوچستان عملیاتی کند اما با بیداری جوانان،علما و سران طوایف و اقشار مختلف مردم هرگز به اهداف شوم خودشان نخواهند رسید.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=158112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.