• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

ظرفیت ۴۸ مگاواتی تولید انرژی دستگاه های دیزل ژنراتور سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 158135
  • 18 تیر 1402 - 12:38
ظرفیت ۴۸ مگاواتی تولید انرژی دستگاه های دیزل ژنراتور سیستان و بلوچستان
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت تولید برق دستگاه های دیزل ژنراتور این استان، ۴۸ مگاوات است که با بهره مندی از این ظرفیت میتوان نقش مهمی در مدیریت مصرف انرژی داشت.

محمد رئیسی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این میزان ظرفیت از طریق ۱۱۳ دستگاه دیزل ژنراتور سطح استان قابل بهره برداری است، اظهار داشت: وارد مدار شدن این تعداد دستگاه دیزل ژنراتور نقش مهمی در تامین برق مطمئن و پایدار و گذر موفق از پیک تابستان خواهد داشت.

وی افزود: دستگاه‌های دیزل ژنراتور در ساعت پیک مصرف برق، ضمن تامین برق مورد نیاز دستگاه و سازمان خود، یاریگر صنعت برق در تامین برق پایدار مشترکان خانگی و حساس هستند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سهم بزرگی از مصرف برق در پیک تابستان، در حوزه مشترکان اداری است، بیان کرد: طبق مصوبه هیئت وزیران تمامی ادارات و سازمان ها ملزم به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و کاهش ۶۰ درصدی مصرف برق در ساعات غیراداری طبق مصرف سال ۱۴۰۰ هستند.

رئیسی گفت: سازمان های اداری می‌توانند با استفاده از دستگاه های دیزل ژنراتور ضمن تامین برق مورد نیاز خود، نقش مهمی در عبور موفق از پیک تابستان داشته باشند.

وی تصریح کرد: عدم سرویس به موقع دیزل ژنراتورها و تحویل ندادن سوخت به این دستگاه ها از مشکلات اساسی در استفاده نکردن از این ظرفیت مهم است.

وی خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی به ویژه مراکز حیاتی و حساس، موظف به تجهیز و آماده به کاری دستگاه های دیزل ژنراتور و تامین برق اضطراری هستند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=158135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.