• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8

۵۰۰ میلیارد تومان در پی بارندگی های اخیر مونسون به زیرساخت های سیستان و بلوچستان خسارت وارد شده است

  • کد خبر : 158531
  • 10 مرداد 1402 - 19:15
۵۰۰ میلیارد تومان در پی بارندگی های اخیر مونسون به زیرساخت های سیستان و بلوچستان خسارت وارد شده است
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون برنامه‌ریزی هماهنگی و امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه نشان می دهد که بارندگی های اخیر ۵۰۰ میلیارد تومان به زیرساختها و تاسیسات زیر بنایی استان خسارت وارد کرده است.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، در جلسه ستاد بحران استان در شهرستان قصرقند اظهار داشت: در پی سیلاب بی‌سابقه رودخانه کاجو، خسارت سنگینی به زیرساخت‌های این شهرستان در حوزه‌های کشاورزی، راه، مسکن روستایی، مخابرات و برق وارد شده است.

وی افزود: کلیه خسارت‌های وارده در حوزه‌های مختلف باید احصاء و به مدیریت بحران گزارش شوند، ایجاد سیل‌بندها در مسیر رودخانه کاجو جزو ضروریات و اولویت‌های اجرایی ستاد بحران می‌باشد که در این مورد باید اقدام شود.

منصور بیجار، معاون برنامه‌ریزی هماهنگی و امور عمرانی استاندار نیز اظهار داشت: بعد از بارندگی های اخیر، ضمن تشکیل ستاد مدیریت بحران، در کمترین زمان ممکن دستگاه‌های امدادرسان پای کار آمدند تا ضمن کمک به مردم موجب شوند از آسیب‌ها و خطرات احتمالی سیل مقابله کنند.

وی افزود: بارندگی‌های اخیر در حوزه‌های آب، برق، کشاورزی، مسکن، تاسیسات آب و راه‌های روستایی موجب خسارت شده و برآورد اولیه نشان می‌دهد حدود ۵۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های استان خسارت وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: ضمن همکاری مردم در مقابله با خطرات سیل، تمام دستگاه‌های متولی تا عادی شدن وضعیت در آماده باش کامل هستند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=158531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.